Welke sport beoefen je en waarom (niet)?

Moderators: Memmem, Moderafo's

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 26 mei 2008 21:21

Vonkie schreef:Ik bedoelde eigenlijk dat ik iemand nodig had om het samen mee te doen, om elkaar te motiveren. Maar een muziekje erbij (tegen de saaiheid) is ook een goed idee :D .
Inmiddels heb ik m´n broertje bereid gevonden om 1 keer in de week een stukje met me te gaan hardlopen. ´k ben benieuwd :wink: .


Op 19 feb. had ik me voorgenomen om te beginnen en vanavond eindelijk begonnen (schaam, schaam :oops: ). Erg leuk, lekker even rennen alleen viel het wel vies tegen wat betreft mijn conditie. Je moet wel even doorzetten, ik verwacht morgen spierpijn :wink: .

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 26 mei 2008 21:53

CaptainCaveman schreef:
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ga jij maar eens een avond keepen, grote vriend. Vooral op een training word je afgebeuld :wink:
Dat geloof ik graag. :) Ik had alleen m'n vraagtekens bij de sport van Raaf. :wink:


Sport kijken is niet sporten, maar dat weet hij zelf nog niet :wink:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 27 mei 2008 20:57

Binnenkort hoop ik weer wat krachttraining, specifiek mijn armen. Ik merk nu al dat de spieren van mijn rechterarm vreselijk geslonken zijn.

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 31 mei 2008 22:20

Heb het gehaald :mrgreen: .
2 km in 12 minuten.
Dus nu op naar de strandwacht :mrgreen:
Leef je droom.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 04 jun 2008 20:05

Vandaag had ik een intake bij een sportcentrum hier om de hoek.
Ede telt momenteel zo'n 15 sportcentra dus ze gaan de concurrentie aan met elkaar.
Deze hadden nu een actie: één maand all in uitproberen voor €20.
All in is dan ook echt met fitness, sauna, zonnebank, powerplates, spinning lessen etc. etc, alles onbeperkt!
Hierna kun je een all-in abonnement nemen voor 20 euro per maand, maar dan moet je wel alles in één keer betalen. Als je weet dat je niet zo heel vaak zult gaan of alleen bepaalde lessen wilt volgen kun je veel verschillende soorten abonnementen nemen.
Het zag er allemaal wel goed uit en het is echt om de hoek, beter dan Wageningen want daar moet ik eerst nog heen fietsen of bussen. Ik merk gewoon dat ik dat minder snel doe. Ben benieuwd!
pobody's nerfect

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 04 jun 2008 21:19

na drie weken (gelegitimeerd) verzuim weer eens naar bokstraining. héérlijk :D

Twintig euro per maand is overigens niet heel duur, dacht ik zo.

CaptainCaveman

Berichtdoor CaptainCaveman » 04 jun 2008 21:40

Giovannino schreef:na drie weken (gelegitimeerd) verzuim weer eens naar bokstraining. héérlijk :D

Twintig euro per maand is overigens niet heel duur, dacht ik zo.
Zeker niet!

Giovannino

Berichtdoor Giovannino » 04 jun 2008 21:55

Sport jij nou ook, Cap?

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 04 jun 2008 22:20

CaptainCaveman schreef:
Giovannino schreef:na drie weken (gelegitimeerd) verzuim weer eens naar bokstraining. héérlijk :D

Twintig euro per maand is overigens niet heel duur, dacht ik zo.
Zeker niet!


Inderdaad. Normaal betaal je minstens €38...
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 jun 2008 22:35

Dat ben ik ook kwijt idd per maand
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 06 jun 2008 11:20

CGK<3 schreef:Alsjeblieft niet. Bovendien heb ik al een woest aantrekkelijk lichaam van mezelf.
dan willen wij toch wel een foto zien!! Showen, showen :mrgreen:

ik heb een stepper waarop ik lekker ga oefenen, verder fiets ik elke dag naar m'n werk en weer terug. Op vrije dagen fiets ik naar t dorp (30 min fietsen heen en terug) dus aan mijn lichaamsbeweging heb ik niets te klagen!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 07 jun 2008 13:13

ik rij paard. Alleen ben ik er af gelazerd en heb mn arm gebroken een paar maanden terug. Binnenkort ga ik weer sinds maanden, zal wel enorme spierpijn krijgen.
Ik vind het erg leuk omdat het in de natuur is en heel onvoorspelbaar doordat je samen met een dier sport eigenlijk. DAt vind ik wel spannend.
Eigelijk houd ik niet van solo-sporten. Ik was altijd meer van het basketbal en volleybal. Maar ik zou niet echt meer bij een club gaan, hard trainen en wedstrijden spelen enzo. Met amateurs lijkt me wel leuk, gewoon een beetje relax.

Fitness zal je mij nooit zien doen, ik zou gek worden in zo'n ruimte met allemaal mensen die allemaal met het eigen lichaam bezig zijn. Ik zou ook de discipline niet hebben om energie in iets te steken wat ik alleen doe om mijn conditie. Ik moet ook ergens lol in hebben.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Gebruikersavatar
Loucom
Kapitein
Kapitein
Berichten: 780
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:06
Locatie: Boven de rivieren
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 07 jun 2008 13:47

Heb dinsdag nog hardgelopen, moest voor cijfer op school. 9.58 min had ik 1800 m eropt zitten. Merk wel dat je echt moet blijven rennen en niet tussendoor gaan lopen.
Ga nu denk ik wel serieus hardlopen trainen, 2 of 3 keer in week, begin met de vakantie kan het wat makkelijker.
Leef je droom.

CaptainCaveman

Berichtdoor CaptainCaveman » 07 jun 2008 13:49

Giovannino schreef:Sport jij nou ook, Cap?
Uhm... :-oo Momenteel doe ik helemaal niets.

'Vroeger' wel. 8) Ik heb ooit nog vrij hoog judo, volleybal en tafeltennis gespeeld. Binnenkort hoop ik sowieso weer te gaan volleyballen en te zwemmen.

sientje
Mineur
Mineur
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 jun 2008 12:53

Berichtdoor sientje » 07 jun 2008 14:28

Ik ga één keer per week skeeleren,maar alleen bij mooi weer :wink:


Terug naar “Psychologie & Gezondheid”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten