Moderator: Moderafo's
Mary Pickford schreef:Evelien schreef:hoe wil jij dan omgaan met bepaalde smaak? mening? over kleding/meubels/auto/fiets/etc..?
Om discussies over dit soort dingen zet je je relatie toch niet op het spel? Dan moeten de smaken wel héél erg ver uit elkaar liggen volgens mij...
Ezeltje schreef:Wat ligt aan de leeftijd? Hij is 25 en ik 18, en hij heeft een eigen huis en ik woon nog thuis, dus hij was al meer gevormd dan ik toen ik hem leerde kennen, toen was ik 15 en hij 22 als ik het goed uitgerekend heb;) dat was in het begin irritant, omdat ik nog lang niet over alles een mening en ervaring had en hij wel. Maar aan de andere kant heeft het me ook gevormd en ben ik nu wie ik ben(super volwassen![]()
) en kan ik me geen leven meer indenken zonder hem. Als ik hem misschien nu pas had ontmoet had ik misschien geen verkering met hem gekregen, aangezien ik dan op een andere manier(met een andere mening) was opgegroeid. Maar nu liggen de zaken anders en ik ben blij dat ik hem destijds heb ontmoet
Ezeltje schreef:Mary Pickford schreef:Evelien schreef:hoe wil jij dan omgaan met bepaalde smaak? mening? over kleding/meubels/auto/fiets/etc..?
Om discussies over dit soort dingen zet je je relatie toch niet op het spel? Dan moeten de smaken wel héél erg ver uit elkaar liggen volgens mij...
Mee eens, maar dat is maar net welke prioriteiten je stelt: kun je als partners beter dicht bij elkaar liggen en elkaar goed aanvoelen, of is het beter/fijner/uitdagender om veel van elkaar te verschillen en elkaar aan te vullen?
Mary Pickford schreef:Ezeltje schreef:Mary Pickford schreef:Evelien schreef:hoe wil jij dan omgaan met bepaalde smaak? mening? over kleding/meubels/auto/fiets/etc..?
Mee eens, maar dat is maar net welke prioriteiten je stelt: kun je als partners beter dicht bij elkaar liggen en elkaar goed aanvoelen, of is het beter/fijner/uitdagender om veel van elkaar te verschillen en elkaar aan te vullen?
Dat is zo, maar je komt toch nooit iemand tegen met precies dezelfde smaak. Dus over dat soort dingen komen er hoe dan ook vroeg of laat discussies. Als je allebei van BMW's én Mercedessen houdt, zal er toch een keer gekozen moeten worden he...
Moet je er natuurlijk wel eerst geld voor hebben, dat lijkt me eerder iets om flink ruzie over te maken (h).
Maar ik snap je punt hoor...
Ben benieuwd hoe dat gaat als we langer samen zijn, en iemand van ons onze zin wil gaan krijgen...
Mary Pickford schreef:Kwestie van de aller-aller-allerlangste adem hebben, lijkt me...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten