De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 22 mei 2008 19:29

Klopt maar in de opruiming is het goed te doen :wink: :)

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 22 mei 2008 19:30

Vlinder; wat heb je een schitterend meisje zeg! :lol:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 22 mei 2008 19:32

Dank je :)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mei 2008 19:51

Galateia schreef:Ok, een maillot mag wel, zoals ik nu begrijp. Maar: wanneer men de voeten van de maillot knipt, dan mag je hem ineens niet meer aan? Of alleen als je niet ziet dat de voeten eraf zijn, omdat je laarzen draagt ofzo?!

Dit is echt zo ingewikkeld he.

nou weet je wat je dan krijgt? Als op een bepaalde school regels zijn voor een niet te korte rok, dan moet je ook niet zeuren over de lengte van een rok.

Bepaalde mensen vinden een legging het zelfde als een broek.... want een broek is van ondere ook afgeknipt (om het zo maar even te noemen, als je begrijpt wat ik bedoel) net zoals een legging dus wordt de legging het zelfde als een broek gezien. Daarom zijn er scholen die daarin dan een regel hebben.

Mijn vader is docent op een refo school en zegt weleens: van mij mogen de meiden allemaal een lange broek aan trekken... want je mag nog niet eens op een normale manier vertellen dat ze een te korte rok aan hebben . (want dan wordt je al snel betiteld als sexist.) :| :|

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 22 mei 2008 19:58

Ik droeg vroeger leggings als gewone broek. Mijn moeder vond het vreselijk, maar het was in en ik wilde het pers‚. Dus ik kan me wel een klein beetje vinden in het standpunt dat als een broek niet mag, een legging ook niet.
Mijn zusje draagt altijd leggings, met laarzen, maar met schoenen mag het dus niet, omdat dan zichtbaar is dat het een legging is.
Nouja, als je kiest voor een refo school, dan weet je dat het zo gaat.
Mooie reden voor mij om nooit voor refo school voor eventuele toekomstige kids te kiezen :) (is hier toch niet mogelijk trouwens)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 mei 2008 20:00

mijn zusje zit wel op een refo school en die mag wel leggings aan mijn pa noemt het afgeknipte panty's :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mei 2008 20:03

op de school van mijn vader mag het ook. mits de rok op bepaalde lengte is (volgens de regels).

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 mei 2008 21:17

Dus het is verschillend per refoschool of het mag of niet.

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor mamavansophie » 22 mei 2008 22:05

sorry sorry maar ik kan t hier echt niet bijhouden verbaas me er elke keer weer over hoeveel er wordt gepost :mrgreen:
heb globaal allles doorgelezen. Ook over die leggings. Sophie heeft er ook een paar, ik vind ze errug schattig staan.
Ik geloof dat ze hier op de basisschool ook wel mogen hoor. Maar er lopen ook wel meisjes in een broek soms. Maar bijv hemdjes voor een meisje of blote navels mogen niet. Ook geen nagellak of zo. Maar dat vind ik op zich wel goed dat dat niet mag.

Wij zijn gisteren naar het Faunapark op Flakkee geweest. Voor iedereen die in de buurt daar woont, is best leuk om eens te doen en nog gratis ook. Alleen jammer dat het slecht rijden is met een buggy (of rolstoel) omdat er overal steentjes of schelpjes liggen op de paden :(
www.faunaparkflakkee.nl

Afbeelding

Sophie met legging (op de fiets op het KDV bij mn vriendin, waar we ff gingen kijken)

En nog ff een foto omdat ik m zo mooi vond

Afbeelding

Oh ja sophie heeft de afgelopen dagen verschillende keren op het potje geplast!!! Ben trots :mrgreen:
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mei 2008 22:20

Leuke foto's Vlinder en mamavansophie.

@Vlinder, Christiaan heeft die polo in rood/wit/donkerblauw. En wat ligt die heerlijk bij je te slapen.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 22 mei 2008 22:24

liefje schreef:
bloempie schreef:Van Danique komen er anders ook niet veel updates meer voorbij 8)

Ben je al bezig met het voorbereiden van Daniques verjaardag? Slingers en cadeautjes enzo?

Na haar verjaardag dan maar weer!

Ik was wel van plan ja om aan haar verjaardag te gaan beginnen, Want wij komen die dag ervoor terug van vakantie dus moet er nog wel het èèn en ander geregeld worden!
En jij?

Waar gaan jullie naar toe op vakantie? Is het de eerste keer dat jullie met Danique op vakantie gaan?

Ik ben nog niet echt bezig met Thomas' verjaardag. Wel een beetje naar speelgoed aan het kijken enzo en iedereen uitnodigen voor zijn verjaardag.
Ik wil graag zo'n persoonlijke verjaardagsslinger. Maar weet nog niet of ik die ga maken of kopen.

Wat een geweldige foto's weer trouwens vlinder en mamavansophie! :D
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 22 mei 2008 22:28

Je kan je slinger bij Jamillah bestellen, zie onderschrift smurffie *reclame* :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 mei 2008 22:52

Ik snap dat niet zo: een maillot zonder voetjes = broek?
Alles wat gewoon om ieder been apart zit is dan toch broek?
Alleen rok is geen broek, want dat zit niet tussen beide benen in zegmaar.
Klinkt vaag misschien, maar snappen jullie wat ik bedoel?
Ik zie gewoon geen verschil tussen maillots met of zonder voetje. Om de benen ziet het er namelijk precies hetzelfde uit.

Trouwens, ik geniet echt van die schitterende kinderfoto's!
pobody's nerfect

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 22 mei 2008 23:40

Smurffie schreef:Ghe, m'n nischtje van anderhalf heeft nu leggings aan en dan van die witte eh..foeties heet dat ofzo--eronder. Dat staat dus echt heel grappig :P En het is ideaal, want ze valt d'r knieën nu niet zo snel kapot :)

Mijn dochter dus.. :mrgreen:

Enne slingers voor verjaardagen kan je idd bij mij bestellen.. Emailtje of pb-tje is voldoende :wink:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 mei 2008 04:00

Jo'tje schreef:Ik snap dat niet zo: een maillot zonder voetjes = broek?
Alles wat gewoon om ieder been apart zit is dan toch broek?
Alleen rok is geen broek, want dat zit niet tussen beide benen in zegmaar.
Klinkt vaag misschien, maar snappen jullie wat ik bedoel?
Ik zie gewoon geen verschil tussen maillots met of zonder voetje. Om de benen ziet het er namelijk precies hetzelfde uit.

Trouwens, ik geniet echt van die schitterende kinderfoto's!

Dat snap ik ook niet. Maar dat is wel de verklaring wat mensen er van maken.

En ach zo heeft iedereen zijn of haar mening.

Terug naar “Archief”