De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 mei 2008 11:15

Juultje77 schreef:M'n man zucht wel eens: hadden ze daar maar wat minder van :wink:

Hij is natuurlijk ook wel heel 'zielig' met vier vrouwen ;)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 mei 2008 11:16

lammetje schreef:ik vind het er gewoonweg niet uit zien. De rokjes worden daardoor steeds korter en een legging of dikke panty, ik vind het gewoon nog steeds even uitdagend. en als je rok 'lang genoeg' is vind ik het echt lelijk staan.

As. zondag gaan we familiefoto's maken, ik gok dat ik dan ook een leggingcombi aan doe. Wie weet post ik dan wel wat ;)
Ik draag heus geen extreem korte rokken ofzo, daar heb ik echt te dikke benen voor vind ik :D Maar ik vind een legging of een panty nog best een verschil hoor. Met een legging stap ik geruster op de fiets in ieder geval.
pobody's nerfect

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 22 mei 2008 11:16

IDD! :lol:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 11:16

Juultje77 schreef:M'n man zucht wel eens: hadden ze daar maar wat minder van :wink:

Hij heeft het natuurlijk ook best zwaar: 3 dochters, dus 4 vrouwen in huis...
:wink:

Wel leuk dat je dochters echt aangeven wat ze willen. Dat vind ik echt schitterend: dat ze zelf een mening en een willetje hebben en ook best wel denken te weten wat ze aantrekken... schitterend. Vooral bij meisjes: prachtig gewoon!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mei 2008 11:24

tsja soms zie ik weleens meiden die behoorlijk dikke benen hebben en dan een super kort rokje aan hebben en een legging er onder. Sorry hoor maar ik vindt dat gewoon echt oerlelijk...(sorry) :oops:

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 22 mei 2008 11:37

ja dat is zo, maar, mollige meiden, en volwassen in te strakke kleding is zo wie zo lelijk, ik bedoel van die heupbroeken met rillen er overheen, is ook geen gezicht, :|
dit is niet discrimeneerend bedoelt, want ik mag er zelf ook zijn, maar dat is ten minste fatsoenlijk bedekt

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 22 mei 2008 11:38

ja dat is zo, maar, mollige meiden, en volwassen in te strakke kleding is zo wie zo lelijk, ik bedoel van die heupbroeken met rillen er overheen, is ook geen gezicht, :|
dit is niet discrimineerend bedoelt, want ik mag er zelf ook zijn, maar dat is ten minste fatsoenlijk bedekt

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 22 mei 2008 11:39

rosalie83 schreef:

galateia schreef:Hij heeft het natuurlijk ook best zwaar: 3 dochters, dus 4 vrouwen in huis...
Wink

Zijn jullie niet stiekum 1 en dezelfde persoon? :mrgreen:

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 22 mei 2008 11:42

Mah, ik vond leggings nooit echt leuk, maar nu heb ik er ook eentje in de kast liggen! Een leuke korte witte, ga hem binnenkort toch es aan doen. Ben benieuwd.... :roll:

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 22 mei 2008 11:43

Galateia schreef:

Hij heeft het natuurlijk ook best zwaar: 3 dochters, dus 4 vrouwen in huis...
:wink:

Wel leuk dat je dochters echt aangeven wat ze willen. Dat vind ik echt schitterend: dat ze zelf een mening en een willetje hebben en ook best wel denken te weten wat ze aantrekken... schitterend. Vooral bij meisjes: prachtig gewoon!

ja dat is zo maar soms erg lastig, mijn oudste heeft vanaf haar 3de la een mening over haar kleding, en dat is wel eens vechten, bv op haar 3de wilde plots geen broeken meer aan, heel lastig want ze had niet veel rokken en jurken en nu wilde vorig jaar , plots alleen maar broeken aan tja, midden in het seizoen :(
maar goed nu is ze 9 en bakkeleien we er over, maar ik moet zeggen dat we meestal wel een gulden middeweg vinden :D

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 mei 2008 12:10

Vind leggings bij kinders erg leuk. Maar of het tegen vallen beschermd. Volgens mij kost dat alleen maar leggings. Met dit weer hebben ze er geen aan, maar met wat minder weer wel.

Zelf heb ik 2 leggings, 1 rode caprimodel (vind ik wel gewaagd) en een zwarte kant, maar draag het onder een gewoon spijkerrokje

Strakke kleding haat ik, maar het is allemaal nog strak. Die dikke buik van mij hoeft niet zichtbaar te zijn en dat is best moeilijk! xl is nog een beetje te strak en lijnen werkt niet want het is nog afterzwangerschapbuik!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 22 mei 2008 12:22

Evelien schreef:tsja soms zie ik weleens meiden die behoorlijk dikke benen hebben en dan een super kort rokje aan hebben en een legging er onder. Sorry hoor maar ik vindt dat gewoon echt oerlelijk...(sorry) :oops:

Je hoeft leggings toch ook niet alleen onder hele korte rokjes te dragen? Dat is echt niet de enige leggingmode die bestaat hoor.
Ik heb ook een langere rok en wat jurkjes waar ik leggings onder draag.
En het mag zelfs onder een driekwartbroek ;)
pobody's nerfect

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 22 mei 2008 12:26

Bij mollige mensen vind ik het ook niet altijd evenleuk staan maar voor de rest vind ik het wel kunnen hoor. Bij een 3/4 broek vind ik het ook leuk staan.
Maar bij hele kleintjes staat het echt schattig.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 22 mei 2008 12:36

jamillah schreef:
rosalie83 schreef:

galateia schreef:Hij heeft het natuurlijk ook best zwaar: 3 dochters, dus 4 vrouwen in huis...
Wink

Zijn jullie niet stiekum 1 en dezelfde persoon? :mrgreen:

Het is soms bijna eng inderdaad! :shock: :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 mei 2008 12:44

Vinden jullie niet dat die leggings achterlijk duur aan het worden zijn?

Het eerste jaar kocht ik een legging voor € 5,95 (maat 56/62) het jaar daarop voor € 11,95 (maat 92, express wat te groot maar dat maakt niet zo veel uit met die dingen)Eerst moest ik er echt ff over nadenken of ik dat toch wel zou doen. Nu wilde ik er weer 1 aanschaffen en die was € 16,95!!! (ook maat 92) Is dit normaal? Waar halen jullie ze? Genoemde leggings waren van Bonny Doon. Heb ook wel es van een slobbroekje een legging gemaakt maar dat zag er toch een beetje drollenvangerig uit omdat het broekje zo om de kont blubbert.

Terug naar “Archief”