Juultje77 schreef:M'n man zucht wel eens: hadden ze daar maar wat minder van
Hij is natuurlijk ook wel heel 'zielig' met vier vrouwen

Moderator: Moderafo's
lammetje schreef:ik vind het er gewoonweg niet uit zien. De rokjes worden daardoor steeds korter en een legging of dikke panty, ik vind het gewoon nog steeds even uitdagend. en als je rok 'lang genoeg' is vind ik het echt lelijk staan.
Juultje77 schreef:M'n man zucht wel eens: hadden ze daar maar wat minder van
Galateia schreef:Juultje77 schreef:M'n man zucht wel eens: hadden ze daar maar wat minder van
Hij heeft het natuurlijk ook best zwaar: 3 dochters, dus 4 vrouwen in huis...
![]()
Wel leuk dat je dochters echt aangeven wat ze willen. Dat vind ik echt schitterend: dat ze zelf een mening en een willetje hebben en ook best wel denken te weten wat ze aantrekken... schitterend. Vooral bij meisjes: prachtig gewoon!
Evelien schreef:tsja soms zie ik weleens meiden die behoorlijk dikke benen hebben en dan een super kort rokje aan hebben en een legging er onder. Sorry hoor maar ik vindt dat gewoon echt oerlelijk...(sorry)
jamillah schreef:rosalie83 schreef:Juultje77 schreef:M'n man zucht wel eens: hadden ze daar maar wat minder van
Hij is natuurlijk ook wel heel 'zielig' met vier vrouwengalateia schreef:Hij heeft het natuurlijk ook best zwaar: 3 dochters, dus 4 vrouwen in huis...
Wink
Zijn jullie niet stiekum 1 en dezelfde persoon?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten