De Refowebkids deel 5

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mei 2008 16:32

Juultje77 schreef:Galateia: Hoe ga jij je kinderen aankleden dan??????

Waarschijnlijk net zo mooi als de meeste pareltjes die hier voorbij wandelen in de verschillende foto's!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 17:31

ik ben het helemaal eens met galateia, je kunt een knap kindje een stuk minder mooi maken door een kapsel of kleding, maar het blijft wel een 'smaak' van ouders...

Arme Sarah, zo ligt ze er nu bij :( Ze voelt zich echt beroerd, heeft koorts, diaree en is hangerig, maar of het nu van een kiesje komt of een virus....?

Afbeelding

Afbeelding

Ze heeft overigens haar nieuwe 'big shirt' aan voor snachts, dus niet een of ander vaag jurkje wat te kort is :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 17:34

Ik vind een kind van 1 a 2 jaar met een speen over straat, op bezoek, in de kerk (3 jaar) écht slecht. Sorry maar dat moet toch normaal af te leren zijn? Zag er pas eentje in de kerk, hoedje op en een speen in dr mond, geen gezicht!!!
Een duim vind ik anders, dat is moeilijker af te leren en ziet er toch net wat 'natuurlijker' uit, al zou ik het ook niet leuk vinden als Sarah heel de dag met dr duim in dr mond loopt.... Maargoed, dat deed ik zelf wel :mrgreen:

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 mei 2008 17:42

Volgens mij zijn Caroline haar benen de helft in omvang, vergeleken met Sarah. Ik vind dat dus echt niet mooi aan mijn kind. wat ik wel heel mooi vind zijn haar ogen met mega lange wimpers en stralend blauw.

Zaterdag zei een man tegen mij dat hij Caroline een mooie meid vond, halve minuut later zei hij dat ze op mij leek :lol: :lol:
mijn dag was weer goed!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 mei 2008 18:37

bloempie schreef:Van Danique komen er anders ook niet veel updates meer voorbij 8)

Ben je al bezig met het voorbereiden van Daniques verjaardag? Slingers en cadeautjes enzo?

Na haar verjaardag dan maar weer!

Ik was wel van plan ja om aan haar verjaardag te gaan beginnen, Want wij komen die dag ervoor terug van vakantie dus moet er nog wel het èèn en ander geregeld worden!
En jij?

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 mei 2008 18:37

lammetje schreef:ik ben het helemaal eens met galateia, je kunt een knap kindje een stuk minder mooi maken door een kapsel of kleding, maar het blijft wel een 'smaak' van ouders...

Arme Sarah, zo ligt ze er nu bij :( Ze voelt zich echt beroerd, heeft koorts, diaree en is hangerig, maar of het nu van een kiesje komt of een virus....?

Afbeelding

Afbeelding

Ze heeft overigens haar nieuwe 'big shirt' aan voor snachts, dus niet een of ander vaag jurkje wat te kort is :mrgreen:

Zo lief als ze slapen :mrgreen:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 18:39

helaas nu niet meer.... ga dr maar ff troosten boven, ze wil denk op de bank en dat feestje gaat mooi niet door, ook al is ze ziek...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 21 mei 2008 18:42

lammetje schreef:helaas nu niet meer.... ga dr maar ff troosten boven, ze wil denk op de bank en dat feestje gaat mooi niet door, ook al is ze ziek...

dat mag best als ze niet lekker is joh :lol: als ze op de bank slaapt til je haar zo haar eigen bed in!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mei 2008 18:54

helaas werkt dat bij Sarah niet, die is dat meteen wakker. Maar ze is stil en ligt weer in dr bedje....

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 21 mei 2008 23:11

Galateia; waarschijnlijk vind je het haar van m'n nichtje ook 'refo' of niet? ;-) M'n zus dr grote trots;
Afbeelding
(Ze heeft een afschuwelijke trui aan, en dr haar is nu nóg langer :D, en er komt steeds meer 'slag' in ! )
En heeel soms heeft ze 't opgestoken, ziet er btje raar uit hier, maar goed ;-) geen betere foto ;
Afbeelding
(Ze is 3 btw ;-))

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 22 mei 2008 05:58

Wat leuk dat lange haar. Annemiek heeft het in bobline want anders gaat het erg floezen en pieken. Rianne is nog een kort koppie dan. Maar lang haar hoeft niet perse refo te zijn hoor. (meer lange rokken en kniekousen)
Weten jullie of kinderen op een refobasisschool nu wel/geen legging aan mogen?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 22 mei 2008 06:53

meissie88 schreef:Galateia; waarschijnlijk vind je het haar van m'n nichtje ook 'refo' of niet? ;-)

Nee, JUIST NIET. Het enige kapsel waar - overigens niet door mij maar door mijn man - dat predikaat aan is gegeven, is van dat haar dat dan kort is, en op de hoogte van het oor recht wordt afgeknipt. Het bloempot-effect. Heel soms wordt het achter nog een beetje opgeknipt of opgeschoren ofzo. Echt, dat vind ik zo lelijk. Dan denk ik: 'ok, als het kind nou krullen had, dan stond het waarschijnlijk heel erg gaaf', en bij steil haar 'had er wat laagjes in geknipt'. Dus kort haar bedoel ik er ook niet mee.

Bij mijn man in de kerk was het me een keer opgevallen dat veel ouders bij hun dochters dat soort haar lieten knippen (zelf hadden ze meestal ook een dergelijk kapsel) en toen zei ik dat ik dat niet mooi vond. En toen zei manlief dat het (maar dat is jaren geleden) een beetje mode was bij hem in de kerk, vandaar het predikaat. :wink:

Overigens vind ik het net zo lelijk bij mijn schoonzus als bij Katie Holmes of Victoria Beckham.

Lang haar bedoel ik er uiteraard NIET mee. Dan had mijn man een probleempje gehad :wink: (Kijk naar mijn avatar, dat is een foto van mezelf, en mijn haar reikt tot aan mijn billen. Lang haar... daar ga ik van kwijlen :wink: )

Conclusie: het haar van je nichtje is werkelijk droomhaar!!!
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 22 mei 2008 06:55

dat zou je moeten vragen, want de regels zijn nogal verschillend.

Het verschilt natuurlijk wel hoe kort je rokje is (vooral op een refo voortgezetonderwijs)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 22 mei 2008 07:58

M'n zusje zit nog op vrij strenge christelijke basisschool (Staphorst, zegt ws al genoeg ;-)) en daar hebben ze wel leggings aan, maar dan mag de rok niet korter dan normaal zijn!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 22 mei 2008 08:01

meissie88 schreef:M'n zusje zit nog op vrij strenge christelijke basisschool (Staphorst, zegt ws al genoeg ;-)) en daar hebben ze wel leggings aan, maar dan mag de rok niet korter dan normaal zijn!

bij mijn zusje op school mogen ze niet echt hele korte rokjes aan maar nu iedereen een legging draagt zijn de rokjes behoorlijk kort geworden :lol:

Terug naar “Archief”