Moderator: Moderafo's
Ja, ik heb ook zo'n moeder. Ik begrijp werkelijk niet dat je je daar ook maar één seconde druk om kan maken.Tuinfluiter schreef:dat m'n moeder altijd zei dat we geen kapot ondergoed mochten dragen, want stel je voor dat je er iets gebeurd en je moet naar het ziekenhuis, dan zien ze in het ziekenhuis dat je kapot ondergoed draagt.
Smurffie schreef:Hahaha, ik zit me opeens te bedenken wat die artsen zoal te zien krijgen in hun loopbaan aan maf ondergoed enzoIk heb zelf bijvoorbeeld boxers in drie kleuren met 2 witte handjes op elke bilhelft
![]()
Een arts met een béétje humor zou even testen of zijn of haar eigen handen erop passen
ik draag altijd m'n wat slechtere sokken af in de vakantie, ik spaar m'n slechte sokken met een gaatje dr in gewoonwindekind schreef:Ja, ik heb ook zo'n moeder. Ik begrijp werkelijk niet dat je je daar ook maar één seconde druk om kan maken.Tuinfluiter schreef:dat m'n moeder altijd zei dat we geen kapot ondergoed mochten dragen, want stel je voor dat je er iets gebeurd en je moet naar het ziekenhuis, dan zien ze in het ziekenhuis dat je kapot ondergoed draagt.
Net zoals dat ze het vreselijk vindt als er een gat in één van m'n sokken zit. Nou en, dat ziet toch niemand? En als ik er dan ben in het weekend gooit ze die gerust stiekem weg.
liefie schreef:de keuken is helemaal klaar! eerst hadden we te weinig ruimte en nu hebben we echt heeeel erg veel ruimte![]()
Ben nu alle kasten opnieuw aan het inruimen enz leuk werkje want zo is alles gelijk weer schoon en ik heb gelukkig een hele lieve man die me helpt
Ja, dat ambulancepersoneel heeft natuurlijk niets anders te doen dan naar de zooi kijken die erligt en bij hen thuis is het altijd opgeruimtkwebbel schreef:ik draag altijd m'n wat slechtere sokken af in de vakantie, ik spaar m'n slechte sokken met een gaatje dr in gewoonwindekind schreef:Ja, ik heb ook zo'n moeder. Ik begrijp werkelijk niet dat je je daar ook maar één seconde druk om kan maken.Tuinfluiter schreef:dat m'n moeder altijd zei dat we geen kapot ondergoed mochten dragen, want stel je voor dat je er iets gebeurd en je moet naar het ziekenhuis, dan zien ze in het ziekenhuis dat je kapot ondergoed draagt.
Net zoals dat ze het vreselijk vindt als er een gat in één van m'n sokken zit. Nou en, dat ziet toch niemand? En als ik er dan ben in het weekend gooit ze die gerust stiekem weg.![]()
mijn schoonvader is daar ook erg precies in. Alles moet schoon zijn etc, alle was moet keurig de kast in (vind ik ook wel belangrijk hoor) en alles moet keurig gestreken en glad zijn enzo.. want stel je voor dat de dokter in je slaapkamer moet of de ambulancepersoneel.....
nu zijn mijn schoonouders ziek en kijken daar gewoon op een bepaalde manier naar. Ze hebben al een paar keer ambulancepersoneel bij het bed gehad..... maar ieder denkt daar weer anders over.
*Annette* schreef:liefie schreef:de keuken is helemaal klaar! eerst hadden we te weinig ruimte en nu hebben we echt heeeel erg veel ruimte![]()
Ben nu alle kasten opnieuw aan het inruimen enz leuk werkje want zo is alles gelijk weer schoon en ik heb gelukkig een hele lieve man die me helpt
Foto.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten