Gezin en huishouding deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 14 mei 2008 21:08

als het daar maar bij blijft! :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 mei 2008 21:12

heb ik vanmorgen gedweild.. gaat matteo vanmiddag er vandoor met een flesje... drukt de speen in de fles.. en gooit alle roosvicee door de kamer.... kon ik nog een keer :|

windekind
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor windekind » 14 mei 2008 22:56

Tuinfluiter schreef:dat m'n moeder altijd zei dat we geen kapot ondergoed mochten dragen, want stel je voor dat je er iets gebeurd en je moet naar het ziekenhuis, dan zien ze in het ziekenhuis dat je kapot ondergoed draagt.
Ja, ik heb ook zo'n moeder. Ik begrijp werkelijk niet dat je je daar ook maar één seconde druk om kan maken.
Net zoals dat ze het vreselijk vindt als er een gat in één van m'n sokken zit. Nou en, dat ziet toch niemand? En als ik er dan ben in het weekend gooit ze die gerust stiekem weg. :x
aan stuurboord liggen kapers
en aan bakboord zwemmen haaien
maar ik houd vannacht het roer wel recht

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 15 mei 2008 05:20

Mijn moeder ook net zo, die nam toen ze bij mij op bezoek kwam een stapel ondergoed mee. :roll: Alsof ik dat hier niet krijgen kan :wink: Maar ze wist dat ik dat wel fijn ondergoed vind en dan was ze ook gerustgesteld :)

Vergaande bezorgdheid en bemoeienis af en toe, maar ook wel eens handig :)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 15 mei 2008 09:37

Haha, mijn moeder zegt dat ook altijd. Nouja, kapot ondergoed zal ik ook nooit dragen, maar echt niet altijd dat het bij elkaar past hoor. Jammer dan. ;)
Net als mijn godsdienstleraar altijd zei tegen mij:' Jij hebt weer je bijbel niet bij je? Dat is vreselijk. Stel dat je onderweg hierheen een ongeluk krijgt en in het ziekenhuis terecht komt,. dan zit je zonder bijbel!'
Ik antwoordde dan altijd maar: als dat echt gebeurt, staan mijn ouders binnen een half uur op de stoep, en dan zal ik ze wel vragen een Bijbel mee te nemen.'

Wat een onzin
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 15 mei 2008 09:46

Smurffie schreef:Hahaha, ik zit me opeens te bedenken wat die artsen zoal te zien krijgen in hun loopbaan aan maf ondergoed enzo :mrgreen: Ik heb zelf bijvoorbeeld boxers in drie kleuren met 2 witte handjes op elke bilhelft :schaterlach:
Een arts met een béétje humor zou even testen of zijn of haar eigen handen erop passen 8)

Hihi inderdaad :mrgreen:

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 16 mei 2008 20:07

windekind schreef:
Tuinfluiter schreef:dat m'n moeder altijd zei dat we geen kapot ondergoed mochten dragen, want stel je voor dat je er iets gebeurd en je moet naar het ziekenhuis, dan zien ze in het ziekenhuis dat je kapot ondergoed draagt.
Ja, ik heb ook zo'n moeder. Ik begrijp werkelijk niet dat je je daar ook maar één seconde druk om kan maken.
Net zoals dat ze het vreselijk vindt als er een gat in één van m'n sokken zit. Nou en, dat ziet toch niemand? En als ik er dan ben in het weekend gooit ze die gerust stiekem weg. :x
ik draag altijd m'n wat slechtere sokken af in de vakantie, ik spaar m'n slechte sokken met een gaatje dr in gewoon :mrgreen:
mijn schoonvader is daar ook erg precies in. Alles moet schoon zijn etc, alle was moet keurig de kast in (vind ik ook wel belangrijk hoor) en alles moet keurig gestreken en glad zijn enzo.. want stel je voor dat de dokter in je slaapkamer moet of de ambulancepersoneel.....
nu zijn mijn schoonouders ziek en kijken daar gewoon op een bepaalde manier naar. Ze hebben al een paar keer ambulancepersoneel bij het bed gehad..... maar ieder denkt daar weer anders over.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 16 mei 2008 21:51

Wij gaan morgen onze keuken uitbreiden! aan de bovenkant komen er 2 grote hoge kasten bij en de vaatwasser halen we eruit en daar maken we ook een kast van.
ZO makkelijk ikea keukens zijn er net geweest je krijgt gelijk alles mee en je kan het gelijk zetten!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 mei 2008 15:58

de keuken is helemaal klaar! eerst hadden we te weinig ruimte en nu hebben we echt heeeel erg veel ruimte :mrgreen:
Ben nu alle kasten opnieuw aan het inruimen enz leuk werkje want zo is alles gelijk weer schoon en ik heb gelukkig een hele lieve man die me helpt

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 17 mei 2008 16:22

liefie schreef:de keuken is helemaal klaar! eerst hadden we te weinig ruimte en nu hebben we echt heeeel erg veel ruimte :mrgreen:
Ben nu alle kasten opnieuw aan het inruimen enz leuk werkje want zo is alles gelijk weer schoon en ik heb gelukkig een hele lieve man die me helpt

Foto :P.
Wat de toekomst brengen moge........

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 17 mei 2008 18:11

kwebbel schreef:
windekind schreef:
ik draag altijd m'n wat slechtere sokken af in de vakantie, ik spaar m'n slechte sokken met een gaatje dr in gewoon :mrgreen:
mijn schoonvader is daar ook erg precies in. Alles moet schoon zijn etc, alle was moet keurig de kast in (vind ik ook wel belangrijk hoor) en alles moet keurig gestreken en glad zijn enzo.. want stel je voor dat de dokter in je slaapkamer moet of de ambulancepersoneel.....
nu zijn mijn schoonouders ziek en kijken daar gewoon op een bepaalde manier naar. Ze hebben al een paar keer ambulancepersoneel bij het bed gehad..... maar ieder denkt daar weer anders over.
Ja, dat ambulancepersoneel heeft natuurlijk niets anders te doen dan naar de zooi kijken die erligt en bij hen thuis is het altijd opgeruimt :schaterlach: 8)

Oké, ik begrijp de argumentatie. Ik ben ook wel een beetje zo. Mijn ondergoed past zo goed mogelijk bij elkaar, ik ben altijd geschoren, mijn kamer is zo goed als opgeruimt want stel je voor...! En soms word ik daar ook gek van en loop ik een dag in een idiote combinatie van ondergoed op hoop van zegen :mrgreen:

Als ik naar het ziekenhuis moet zorg ik ook altijd voor mooi ondergoed, lekker luchtje en gedouched.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 17 mei 2008 18:39

nou ik dus niet... alleen oude troep! toen met bevallen ook, t meeste gaat dan zo in de prullebak.. teminste heb ik gedaan!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 17 mei 2008 19:10

*Annette* schreef:
liefie schreef:de keuken is helemaal klaar! eerst hadden we te weinig ruimte en nu hebben we echt heeeel erg veel ruimte :mrgreen:

Foto :P.

ik zal mijn man zo even lief aankijken :D maar zoveel voor het zicht is er niet veranderd alleen aan de bovenkant zijn 2 grote kasten bij gekomen. De vaatwasser is helemaal weg en dat is nu een grote kast geworden!

Afbeelding

Afbeelding

Er moeten alleen nog 2 handgrepen op de kastjes gezet worden.
De vaatwasser was kapot en wij wilden liever meer kastjes en geen vaatwasser meer ook omdat wij het persoonlijk niet echt super schoon vinden. Sinds we weer gewoon afwassen glanzen mijn glazen enz weer.
Laatst gewijzigd door liefie op 17 mei 2008 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 17 mei 2008 19:14

ik stoor me daar nu echt niet aan, boeiend wat die mensen van me denken, hebben ze thuis weer wat te vertellen 8)

leuk dat jullie de keuken verbouwd hebben!!! Werd de vaatwasser niet gebruikt? Moet zeggen dat, als hij hier stuk gaat, we ook geen nieuwe gaan kopen, maar vind het op zich wel erg handig zo.

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 17 mei 2008 19:16

Mijn godsdienstleraar zei altijd: Een student zonder bijbel is als een soldaat zonder wapen.

Maar ik maak me echt niet druk om ondergoed die niet bij elkaar past of een gaatje bovenin bij de naad. Maar echt kapot ondergoed draag ik natuurlijk niet....
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Terug naar “Archief”