De refowebkids [deel 4]

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 09 mei 2008 08:11

hier lopen ze niet in zwemkleding... milan wil dat echt niet... haha... hij moet een broek en shirt aan... liefst lange broek en liefst lange mouwen...

Ik was bezig met broeken tot korte broeken te maken.. en even passen bij milan... past hij gewoon nog een broek maat 80 :shock: had em voor matteo willen gebruiken.. maar milan kan em dus nog aan :lol:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 09 mei 2008 08:59

Galateia schreef:Dames, ik hoor het al: jullie hebben even een middagje mijn zus nodig :mrgreen:

Zij praat al die 'kan dit wel' gedachten uit je hoofd, Jamillah is spontaan trots op haar wijnvlek en laat er een duif omheen tatoeëren, en voor je het weet lopen jullie in je bikini je boodschappen te doen, waarbij jullie navelpiercing de aandacht trekt van al het personeel zon10

:wink:

dat hoeft ze bij mij niet te doen hoor!

Ik voel me er gewoon niet prettig bij als ik in een hempie met spaghettibandjes over straat ga lopen! bbbrrr... dan loop ik liever in een hempie met iets bredere banden! (zoals op de foto)

Maargoed ieder z'n meug!

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 09 mei 2008 11:40

Ik zou ook echt niet in bikini over straat gaan laat staan naar een winkel.
Maar zoals al eerder gezegd werd ik ben er ook anders mee opgevoed dus het zit er ingebakken.
En persoonlijk vind ik het wat netter als je even een shirtje en rok/broek aantrekt.
Mij is altijd meegegeven dat een dame zich netjes kleed en niet halfnaakt over straat gaat :wink:

Maar goed wat Evelien al zei, ieder zijn meug ( en keus :wink: )

Ik heb vanmorgen lekker alle winterkleding opgeborgen, dat lag nog steeds achter in de kast.
Heerlijk weer die zomerkleren! :mrgreen:

Timo slaapt nu met dit weer een uur langer s'middags!
Hebben jullie kleintjes dat ook??

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 09 mei 2008 12:05

Slapen, nee, overdag een uurtje (rianne) en Annemiek ligt nu in mijn bed maar meer slapen nee hoor. 's Avonds is het een feest, en dat terwijl ze heel moe zijn

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 09 mei 2008 12:36

Ik zal nooit met een bikini over straat gaan. ik vind dat niet zo netjes staan. Als kinderen klein zijn, heb ik er geen moeite mee, maar op een bepaalde leeftijd vind ik het niet meer kunnen. Mannen met een blote buik over straat vind ik ook echt geen gezicht.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 09 mei 2008 12:55

Dames, dames, ik zou natuurlijk ook niet in mijn bikini over straat gaan. Ik maakte maar een grapje... dat mijn zus dat doet, dat betekent niet dat ik vind dat dat standaard is.

Wat ik ermee duidelijk wilde maken: niet zo onzeker zijn! Je bent allemaal een mooie vrouw en je mag gezien worden. En er is niks mis met een bh-bandje dat gezien wordt: zorg gewoon dat je een mooi bh-bandje hebt. Dat anderen in jouw omgeving misschien vinden, dat je mouwen moet hebben of wat dan ook... dat zou niet uit moeten maken. Jij bent je omgeving niet.

Maar die tattoeage rondom Jamillah's wijnvlek meende ik natuurlijk wel serieus :wink: 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 09 mei 2008 14:25

Galateia schreef:Wat ik ermee duidelijk wilde maken: niet zo onzeker zijn! Je bent allemaal een mooie vrouw en je mag gezien worden. En er is niks mis met een bh-bandje dat gezien wordt: zorg gewoon dat je een mooi bh-bandje hebt. Dat anderen in jouw omgeving misschien vinden, dat je mouwen moet hebben of wat dan ook... dat zou niet uit moeten maken. Jij bent je omgeving niet.

: 8)

hmmm bv bh bandjes.... zijn echt veeeetttt lelijk... :lol: ach gewoon doen waar je zelf goed bij voelt

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 09 mei 2008 17:34

PPM er zijn als goed is wel hele leuke te krijgen! Had pas een kraamvrouw die had hele leuke bv-bh's.

Over tatoeges gesproken, hoe staan jullie daar tegenover?

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 09 mei 2008 19:25

Galateia schreef:
Maar die tattoeage rondom Jamillah's wijnvlek meende ik natuurlijk wel serieus :wink: 8)

Dat zou een flinke duif worden dan :P

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 09 mei 2008 19:33

misschien gaat het niet echt over refokids, maar die bv bh's zijn echt lelijk ja, tenminste die neutrale van de Hema ed. Ik ga er ook niet meer dan 10 euro voor uit geven en het boeit me totaal niet eigenlijk.

Vanmiddag met Sarah (en mn moeder/broertje) naar het strand geweest! Ze heeft bijna een uur nodig gehad om 'los' te komen maar uiteindelijk heerlijk met een schepje aan de slag gegaan! Af en toe kwam ze even 'zand kroelen' met mij, dus al met al zaten we er samen helemaal onder :lol: Het water was echt nog te koud, vooral voor Sarah, die is er ook niet in geweest.
Savonds thuis gekomen, eerst in een badje met lauw water, gaat ze er middenin zitten poepen :? Gelukkig was ik er nét uit (was er ook even gezellig bij gegaan :mrgreen: ) en begon ze meteen te krijsen zodat ik het er meteen uit kon scheppen voordat het óveral zat (incl aan Sarah dr handen/mond ed zoals pas :shock: :mrgreen: )

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 mei 2008 13:35

Matteo heeft nu nog steeds 39 graden koorts... hij heeft nu sinds woensdag
koorts..

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 10 mei 2008 13:58

oefff dat is wel erg lang!! ff bij de HAP langs gaan?

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 10 mei 2008 19:02

trijntjejohanna schreef:Matteo heeft nu nog steeds 39 graden koorts... hij heeft nu sinds woensdag koorts..

Dat is wel lang ja, ik zou inderdaad de HAP bellen.

Kostelijk, van de week gingen onze twee kinderen in de zandbank spelen. Gewoon hele handen zand bij zichzelf en de ander over het hoofd.
Gelukkig hebben we een douche.

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 10 mei 2008 19:16

heeft hij niet een kinderziekte oid? Er heersen hier nogal wat 'ziektes'...

Zolang je kind alleen koorts heeft en genoeg drinkt, voldoende plasluiers heeft is er geen reden tot paniek, maar als ouder ben je wel bezorgd, zou wel even bellen voor advies met dit warme weer....

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 10 mei 2008 19:20

vanavond weer 39,8...

Terug naar “Archief”