Gershwin schreef:Kijk, ik geloof dat Gio me zowaar een beetje begrijpt. Dat een man begripvol is: prima. Maar mag er alsjeblieft nog een beetje macho-gedrag in stand blijven? Wat ik te vaak gezien heb (en dan gaat het, voor de duidelijkheid, juist niet over mijn eigen relatie, want wij hebben geloof ik een prima evenwicht gevonden): mannen die, zodra ze een relatie hebben, stoppen met alle dingen die ze leuk vonden en zich geheel op de relatie storten, opeens na 2 biertjes genoeg hebben, altijd om 11 uur op bed willen liggen, niet meer van voetbal houden, hun popmuziek de deur uit doen omdat mevrouw het nie vindt kunnen, kortom: een braaf en gedwee verlengstukje worden van hun vriendin.
Bah, bah ende nog eensch bah. Als het zo moet blijf ik vrijgezel

Laten we eerlijk zijn: Vrouwen kunnen op dat punt stierlijk vervelend zijn. Zin doordrijven en anders een partij gaan chagrijnen. Excusez, maar dat werkt niet. Laat ons mannen lekker man blijven. En ja, daar hoort in veel gevallen ook voetbal, bier en een foute opmerking bij. Wij accepteren de vrouwen zoals ze zijn, we hebben in ieder geval geen grote veranderingsdrang.