Ik voel meestal ook precies het moment van ongesteld worden: de laatste keer toen sliep ik, werd wakker, ging rechtop zitten en had zo onwijs veel kramp dat ik naar de wc gekropen ben... waardeloos gewoon

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Het lijkt wel of de pijn met de maand erger word. Vanmorgen lag ik bijna onder de kassa bij de AH van de pijn. Toen ik naar buiten wilde lopen werd ik misselijk en duizelig en enorme krampen. Ik heb daar dus 10 minuten krom op een stoel gezeten en toen het enigzins ging ben ik zo snel als ik kon naar de drogist gelopen voor medicijnen, omdat ik nog een hele dag moest werken ook. Na een uur kon ik weer normaal functioneren, tenminste, zoals ik altijd kon rond die periode. Ik kijk het nog één keer aan en als het dan nog zo erg is ga ik toch maar even langs de dokter. Anderzijds denk ik dan weer: Zolang ik het onder controle kan houden met pijnstillers en ik er geen last meer van heb zodra die werken..ga ik liever niet aan de pil. De pijn is namelijk wel terug nadat de pijnstillers waren uitgewerkt, maar het is gewoon dragelijk.
Acire schreef:Bij mij is het al zo lang als ik ongesteld ben onregelmatig, in die zin dat het soms na 22, soms na 30, soms na 40 dagen komt, en alles wat er tussen in zit. Ik weet dus nooit of ik ongesteld ga worden, en hoelang dat gaat duren. Heel irritant. Daarom dus maar weer aan de pil gegaan.
Smurffie schreef:em_ma schreef:Smurffie schreef:Het lijkt wel of de pijn met de maand erger word. Vanmorgen lag ik bijna onder de kassa bij de AH van de pijn. Toen ik naar buiten wilde lopen werd ik misselijk en duizelig en enorme krampen. Ik heb daar dus 10 minuten krom op een stoel gezeten en toen het enigzins ging ben ik zo snel als ik kon naar de drogist gelopen voor medicijnen, omdat ik nog een hele dag moest werken ook. Na een uur kon ik weer normaal functioneren, tenminste, zoals ik altijd kon rond die periode. Ik kijk het nog één keer aan en als het dan nog zo erg is ga ik toch maar even langs de dokter. Anderzijds denk ik dan weer: Zolang ik het onder controle kan houden met pijnstillers en ik er geen last meer van heb zodra die werken..ga ik liever niet aan de pil. De pijn is namelijk wel terug nadat de pijnstillers waren uitgewerkt, maar het is gewoon dragelijk.
Helpen die nieuwe pijnstillers die je aangeraden werden op Refoweb?
Ik weet niet meer welke dat waren en ik kan het niet meer vinden![]()
Vandaag heb ik 2 Nurofen geslikt. Hielp ook prima.
kirsten schreef:Ik zou inderdaad even naar de dokter gaan *anette*. Zelf heb ik alleen de eerste drie dagen echt last ervan, maar dit is sinds een jaar ofzo. Vroeger merkte ik er zelf bijna niets van. Hebben jullie dat ook gehad?
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 75 gasten