meschianza schreef:(ik kom zo toch ook niet aan leren toe mensen)
hihi het heeft mij ook al flink wat tijd gekost... 1 voordeel m'n aantal postings is bijna met 50% gestegen

Moderator: Moderafo's
Ger(nl) schreef: dit zal niet meer dan 5x voorkomen in haar leven
Gerdien B. schreef:ik hoop dat je de teller op 0keer weet te houden!
Als ik merk wat een slaag bij mijn broer met mij al deed, hoe moet het dan zijn geweest als ik hem zelf ontvangen had![]()
Besef ook dat wij reageren om niet alleen jou dochter maar menig ander kind te kunnen beschermen voor het geen wat hier lijfelijk vroeger is ervaren. Er zijn hier te vele mensen met littekens daardoor.
Hoop dat je dat ook begrijpt en dat ook in je achterhoofd wilt houden.
Marie Popelin schreef:Ik weet het Ger(nl).Zoals ik tot nu toe uit je postings kan opmaken hou je van je kind en heb je het beste met haar voor. Daarnaast zou je haar ook niet graag willen slaan. Alleen heb je wel het plan dat je bij bepaald gedrag dit zou willen toepassen, en wel met een voorwerp. En dat is wat emotie bij mij oproept. Ik hoop dat je dat kan begrijpen.
Hippieblijhoofd schreef:Gerdien B. schreef:Dat was moeilijk in te schatten toen. Hij had gewaarschuwd, maar ook echt enorm boos.
Ik begrijp dat het in sommige gevallen moeilijk in te schatten is. Maakte hij het daarna ook weer goed, heeft hij ook uitgelegd waarom hij je sloeg en wat je precies fout had gedaan?
ik sluit mij hierbij aan. Heb het ook meegemaakt (slaan e.d.)Riska schreef:Hippieblijhoofd schreef:Ik ben benieuwd of bij degenen in dit topic die slaan vreselijk vinden en er zelf ook ervaring mee hebben (zoals marie popelin of gerdienb) de opvoeders ook echt weloverwogen sloegen of meer uit drift en machteloosheid.
Alles wat ik erover kwijt wil is: zeer weloverwogen...
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 71 gasten