Ger(nl) schreef:rosalie83 schreef:Slaan met de hand is ook erg, niemand hier ontkent dat. Maar slaan met een stok (of riem of snoer) is minstens zo erg. Ik zie dan nog liever iemand een keer de fout in gaan en z'n kind een mep verkopen, dan bewust het kind meenemen naar een ruimte, stok erbij en slaan maar. Ongelooflijk. Bizar.
En daar zit bij mij dus de pijn en moeilijkheid, zoveel ouders die de fout in gaan met losse handjes, dat is iets wat ik absoluut niet wil!
Ten tweede je bewoording is totaal fout en slaan maar... ik heb dit nog nooit gedaan het is puur een visie die ik heb. Verdere zou ik niet zomaar uit plezier gaan lopen slaan maar, maar nogmaals er wordt zo zwart wit en fout geinterpreteerd dat ik bijna zou zeggen wat een stelletje kleuters!
Nounou.
Ik heb het overigens over één keer de fout ingaan. Dat kán gebeuren. Vreselijk en niet goed te praten, maar het is mogelijk. Ik heb het niet over ouders met losse handjes!
En waarom is mijn bewoording fout? Je hebt zelf meermalen gezegd dat je dan de stok ter hand neemt. Dat ís slaan.