Moderator: Moderafo's
oke ik vond nu pas deze reactieLeChat schreef:@kwebbel: en, wat voor soort kussen wordt het?
*Annet* schreef:ik wil lavendelzakjes maken maar hoe? zakjes maken zal nog wel gaan maar waar haal ik lavendel vandaan voor leuke prijs? en wat voor stof zal ik er voor gebruiken?
Maakt niet uit hoorkwebbel schreef:oke ik vond nu pas deze reactieLeChat schreef:@kwebbel: en, wat voor soort kussen wordt het?een beetje laat
het wordt een kussen met 3 verschillende kleuren en motieven. De buitenkant wit, het wordt opgevuld met groen en een hartmotief in het midden. Het wordt helemaal met de hand gemaakt
helaas licht het nu even stil omdat we zo onregelmatig werken allebei....
Klopt. En bij de Flakkeesche Bazar hebben ze 't wellicht ook welrosekapje schreef:*Annet* schreef:ik wil lavendelzakjes maken maar hoe? zakjes maken zal nog wel gaan maar waar haal ik lavendel vandaan voor leuke prijs? en wat voor stof zal ik er voor gebruiken?
Volgens mij kan je gedroogde lavendel ook kopen bij de intratuin ofzo en meestal ook nog wel bij de marskramer en blokker ed.
LeChat schreef:Klopt. En bij de Flakkeesche Bazar hebben ze 't wellicht ook welrosekapje schreef:*Annet* schreef:ik wil lavendelzakjes maken maar hoe? zakjes maken zal nog wel gaan maar waar haal ik lavendel vandaan voor leuke prijs? en wat voor stof zal ik er voor gebruiken?
Volgens mij kan je gedroogde lavendel ook kopen bij de intratuin ofzo en meestal ook nog wel bij de marskramer en blokker ed.
mamavansophie schreef:LeChat schreef:Klopt. En bij de Flakkeesche Bazar hebben ze 't wellicht ook welrosekapje schreef:*Annet* schreef:ik wil lavendelzakjes maken maar hoe? zakjes maken zal nog wel gaan maar waar haal ik lavendel vandaan voor leuke prijs? en wat voor stof zal ik er voor gebruiken?
Waar is die? Ik gok ergens op Flakkee?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten