Maar da's gewoon een afwijking van mij

Ik zou bijna Jehova Getuige willen worden en verjaardagen gewoon niet vieren (wel als kind natuurlijk, toen was het spannend

Moderator: Moderafo's
Lalage schreef:MissF: als je geen zin hebt om je verjaardag te vieren dan doe je dat toch niet? Ik doe 't ook alleen als ik zin erin heb... en als ik in mei ineens zin heb in een feestje dan vier ik mijn halve verjaardag
Ik merk wel dat het verschilt per familie: bij mijn schoonfamilie zijn verjaardagen heilig en wordt er elk jaar groot feest gegeven, terwijl mijn familie daar niet zo aan vast zit.
MissF schreef:Lalage schreef:MissF: als je geen zin hebt om je verjaardag te vieren dan doe je dat toch niet? Ik doe 't ook alleen als ik zin erin heb... en als ik in mei ineens zin heb in een feestje dan vier ik mijn halve verjaardag
Ik merk wel dat het verschilt per familie: bij mijn schoonfamilie zijn verjaardagen heilig en wordt er elk jaar groot feest gegeven, terwijl mijn familie daar niet zo aan vast zit.
Tja, het liefst doe ik dat, maar dan krijg ik dat gezeur weer aan mijn hoofd dat het onzin is om het niet te doen en blablabla, dan ben ik sneller klaar met een avondje organiseren en er maar wat gezelligs van maken dan dat gezeurmaar volgend jaar ga ik wel op vakantie rond mijn verjaardag ofzo
ik vond koken voor 6 mensen veel omdat ik gewoon thuis nooit gekookt had voor veel mensen (behalve het gezin, dat bestond uit 4 personen). Ik had het nog nooit eerder gedaan! Dus ik vond 6 veel.. over een aantal jaar ben ik dat ook weer gewendJo'tje schreef:8 of meer?
Ik weet het niet. Zes personen is hier in ieder geval geen uitzondering.
Vanaf 8 ga ik het meestal splitsen in een ovengerecht en iets anders, altijd handig, ook omdat er altijd mensen zijn die ergens niet van houden...
Pas moest ik voor 11 mensen koken, maar had niet genoeg tijd om echt twee gerechten te maken. Toen heb ik een berg turkse broden gehaald, saus, kaas, een zooi groenten, ananas en sla en iedereen z'n eigen broodje laten maken. Het was een succes
Edit: O, en gehakt en shoarma en kruiden natuurlijk!
LauraC schreef:lammetje schreef:Whaaa ik heb zojuist ontzettend veel geld uitgegeven aan een STOFZUIGERMaar het is wel een hele goede
Hoop dat hij snel binnen is, want ik kan niet wachten om ermee door de kamer te vliegen
Welke heb je uiteindelijk gekozen Lammetje?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten