Moderator: Moderafo's
Daar zou ik echt accuut bezwaar tegen maken!!Evelien schreef:ja super! Maar k heb nu buikgriep! (heb twee dagen op moeten nemen om op te kunnen knappen)
meissie88 schreef::shock: ziek is ziek toch?dat je daar dagen voor op moet nemen! Wij moetne zelfs 3 dagen klachtenvrij wezen vóór we weer mogen werken!
Evelien schreef:nee klopt!
maar ik was vanochtend zo beroerd! Je moet echt sterk in je schoenen staan om met haar te kunnen communiceren! En vanochtend kon ik dat niet zo heel goed om dat ik te beroerd was om te bellen!
*Annette* schreef:Hier nog n zieke. Zaterdagavond begon het. Maandag heb ik me ziek gemeld. Moet morgen bellen hoe het gaat. Had het zondag en maandag erg in me hoofd, keel en koorts. Gister ging het weer wat beterder, had alleen nog erg last van me keel. Moeite met eten en drinken. Vandaag is me keel heel wisselend, eten en drinken gaat alwel wat gemakkelijker. Me hoofd begint weer n beetje. Verder heb ik totaal geen energie, puf o.i.d. Het liefst slaap ik de hele dag. Voel me gewoon niet fit. Eten smaakt me niet, vandaag eigenlijks weer wat gegeten. Eerder alleen maar thee, water en vla. Hoef zo niet te gaan werken, zal wel horen wat ze morgen zeggen.
Al de andere zieken beterschap! Enne degene die extra moeten werken succes!
Wel raar Evelien dat je vakantiedagen moet opnemen omdat je ziek bent. Vind dat gewoon belachelijk!! Zou er echt achteraan gaan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten