Hallo Riska,
Wat zijn "oprechte" christenen. Waaraan herken je de ware "christen". Leer dat Rome christenen en de naam alszodanig onder haar wimple ziet. Politici en de media zien "christenen" veelal als leden van de RK kerk en, sterker noch, op bepaalde momenten worden christenen "over ŽŽn kam geschoren met de RKK", terecht want Openbaringen leert mij dat " allen het Beest zullen volgen". Het is ook de oproep van Christus om "uit te gaan van het Grote Babylon" opdat de "ware christen" geen deel heeft aan haar plagen.
Het gaat hier dus niet om de "katholieke gelovige" want ik heb wel mensen ervaren die god noch gebod kennen en zich als ware zij "ware christenen" door het leven begeven. Het oordeel is niet aan ons, maar waar Christus ons toe opdraagt is de Anti-Christ te Openbaren en het Evangelie van dat andere Rijk te brengen. Rome is een politiek-religieuze macht. Veel oorlogen en heel onfrisse praktijken worden bedacht in het Vaticaan. Slechts ŽŽn voorbeeld:
http://www.reformation.org/holocaus.html
http://www.cephasministry.com/catholic_ ... ons_1.html
Steeds vaker ontpopt het Vaticaan zich als een soepele en vriendelijke beijveraar van "het goede". Zij herziet haar zichtspunten aangaande Luther en "zegend" een Moslim. Men
verklaart mensen heilig" iets dat regelrecht tegen het voorbeeld en de positie van Christus Žn de Allerhoogste God, onze Vader en God en de Vader en God van Christus.
Weet dat de Paus gezien wordt als de Allerhoogste, op aarde. En door al dat blinkend Goud en purper in het Vaticaan en haar valse doctrines aangaande Christus, verblindt zij de mensen. Gaat uit van haar opdat gij geen deel hebt aan haar plagen. Niet de RKK kerk allen, maar elke denominatie of geloofsgemeenschap die in die wereldkerk meent de "waarheid" te vinden en zich met haar verbind, als moederkerk.In Rome ben ik alleen maar afgoderij tegengekomen en is het Vaticaan een lege huls, gelijk de Tempel die de joden tevergeefs hadden gebouwd waarvan Christus hen de toekomst van vertelde. Geen ene steen zal op de andere blijven staan.
Wel bij de wederkomst van Christus zal van de Anti-Christ en zijn navolgers ook geen enkel restant overblijven dan een tot stof vergane glorie.
groet