Moderator: Moderafo's
Marnix schreef:Hm ik ben in 4 dagen ziek zijn 3 kilo afgevallen... Elk nadeel hep z'n voordeel he
Jannoek schreef:Ik ben vandaag begonnen met lijnen. Ben 't echt spuugzat en wil minimaal 20 kilo afvallen. Volgens mij heb ik inmiddels de wil wel verzameld, hopelijk komt het goed met m'n doorzettingsvermogen...
jullie zijn goed bezig allemaal! SUcces!
rosalie83 schreef:Jannoek schreef:Ik ben vandaag begonnen met lijnen. Ben 't echt spuugzat en wil minimaal 20 kilo afvallen. Volgens mij heb ik inmiddels de wil wel verzameld, hopelijk komt het goed met m'n doorzettingsvermogen...
20 kilo! Dat is veel! Misschien wil je er niet op antwoorden, maar bij mij komt dan de vraag op: hoeveel weeg je nu dan? Want je moet natuurlijk niet te weinig gaan wegen...
gave_meid schreef:Marnix schreef:Hm ik ben in 4 dagen ziek zijn 3 kilo afgevallen... Elk nadeel hep z'n voordeel he
hier een week ziek, 5 kilo afgevallen, gelijk weer ondergewicht.![]()
Wat doe ik in dit topic eigenlijk,![]()
Jannoek schreef:rosalie83 schreef:Jannoek schreef:Ik ben vandaag begonnen met lijnen. Ben 't echt spuugzat en wil minimaal 20 kilo afvallen. Volgens mij heb ik inmiddels de wil wel verzameld, hopelijk komt het goed met m'n doorzettingsvermogen...
20 kilo! Dat is veel! Misschien wil je er niet op antwoorden, maar bij mij komt dan de vraag op: hoeveel weeg je nu dan? Want je moet natuurlijk niet te weinig gaan wegen...
als ik twintig kilo afval weeg ik nog iets te veel eigenlijk, zegt dat genoeg...?
Jannoek schreef:rosalie83 schreef:Jannoek schreef:Ik ben vandaag begonnen met lijnen. Ben 't echt spuugzat en wil minimaal 20 kilo afvallen. Volgens mij heb ik inmiddels de wil wel verzameld, hopelijk komt het goed met m'n doorzettingsvermogen...
als ik twintig kilo afval weeg ik nog iets te veel eigenlijk, zegt dat genoeg...?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten