gezin en huishouden

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 20 mar 2008 13:42

Galateia schreef:Ik snap dat je me niet aanvalt en die reactie was ook niet om te verdedigen, maar om aan te geven dat ik het niet zo bedoeld had.

Als je me zou aanvallen, dan stel ik zo voor dat je in een tank aan komt rijden met een dweil in de aanslag en dat je sponzen vol zeepsop afschiet met een granaatschieter... :mrgreen:

Goed, dat is off-topic en een product van mijn ietwat vreemde fantasie.

Dames, onthoud: stiekem heb ik altijd bewondering voor jullie poetsgraagheid en huishoudelijke inzichten en ben ik mij elke keer weer bewust van mijn tekortkomingen op huishoudelijk gebied. Jullie zullen nooit in situaties terecht komen, waarin je stresst omdat er iemand langskomt en je volledig ongestructureerd tijdschriften, boeken, papieren, cd's, etc op de overloop gaat gooien. En dat je wanhopig op zoek gaat naar een schone keukenhanddoek en dan alle kasten in je huis opendoet en je jezelf afvraagt 'waar zouden die nou liggen?'. Die doek dan ontdekken in een keukenla (hoe logisch!). Met je mond vol tanden staan als iemand vraagt 'waar staat de suiker?'

En zo kan ik nog een hele waslijst maken. Prijs jezelf gelukkig!!!!

En dan nog iets: mijn man leest regelmatig even door dit topic heen, verbaast zich, maar komt soms ook op goede ideeen. Ik zal hem eens aansporen zich aan te melden, dan kan hij nog wijzer worden!
lol :mrgreen: je vergeet dat ik ook nog een emmertje sop bij me kan hebben :wink:
ik mag je humor wel, t mag dan wel ietwat vreemd zijn maar ach, ik ben zelf ook niet zo doorsnee :mrgreen:

*ahum* nu ga ik weer verder. @haai: zou je dan echt wegwerp servies kopen joh? Zonde van het milieu 8) ik vind het wel leuk om saampjes af te wassen!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 20 mar 2008 13:45

Haai schreef:Als er geen vaatwassers bestonden hadden wij alles met wegwerpservies gedaan denk ik :mrgreen:

das overigens wel gezonder voor het milleu las ik in de consumentengids! Maar ik vermoed ook wat duurder... :lol:

Hier is alles weer school, vanavond de wc beneden nog even en misschien strijken. Sarah wil nu iig spelen en aandacht dus ga niet meer achter de pc en al helemaaaaal geen huishouden doen :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 21 mar 2008 18:42

vandaag niemand wat gedaan in dehuishouding??

t ligt stil hier!! :lol: :lol: anders als ik kom kijken zijn we vier of vijf pagina's verder!! :D :D

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 mar 2008 18:43

Hahah, nee, ik heb lekker de hele middag met mijn vriendinnen in de HEMA zitten lunchen en daarna bij een vriendin thee zitten leuten.
Zelfs het sporten schoot er bij in. Heerlijk!

Morgen weer, dan gaat de bezem weer door het hele huis
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 21 mar 2008 18:50

Heb niet veel gedaan maar toch nog de badkamer, de strijk, opgepassen en boodschappen gedaan.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mar 2008 18:57

Tuinfluiter schreef:Heb niet veel gedaan maar toch nog de badkamer, de strijk, opgepassen en boodschappen gedaan.

Veel gedaan dus :wink:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 21 mar 2008 20:49

ik ben ook bijna heel de dag weggeweest en visite gehad maar heb we was gedaan en gestreken en de wc. mijn man is zijn haar nu weer aan het doen en die doet de beneden verdieping helemaal stofzuigen!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 21 mar 2008 21:22

ik heb heel veel gedaan...

uhmm niks eigenlijk :oops: Zelfs niet gekookt want we aten patat... maar ik ben dan wel in de stromende regen naar de winkels gelopen (op de terugweg regende het ontzettend hard) en was te beroerd om de auto te nemen (veeeelste duur :mrgreen: en ontzettend irritant parkeren) dus dat was weer genoeg voor vandaag!

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 21 mar 2008 21:59

Hoe minder we hier zitten te wauwelen over dat huishouden hoe aktiever. Maar moet je horen:
Ga ik een vriezer ontdooien. Ok, maar laat ik van de volle vriezer ook de deur heel de nacht openstaan :shock: Dus nu zijn er 2 vriezers schoongemaakt!
Enne wat nog veel erger is: de vaatwasser is stuk...... Dus de paasdagen staan we gezellig aan de aanrecht! :roll:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 21 mar 2008 22:02

pol schreef:Enne wat nog veel erger is: de vaatwasser is stuk...... Dus de paasdagen staan we gezellig aan de aanrecht! :roll:

:shock:

Sterkte.
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 21 mar 2008 22:07

Galateia schreef:
pol schreef:Enne wat nog veel erger is: de vaatwasser is stuk...... Dus de paasdagen staan we gezellig aan de aanrecht! :roll:

:shock:

Sterkte.

Als je je verveelt, kom effe langs met afwaskwast en theedoek!

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 mar 2008 23:01

Wij kregen vanmiddag onverwacht bezoek. Was erg gezellig, maar wel een beetje een zootje in huis en m'n mannetje liep nog in pyjama haha. Dus het project 'keuken schoonmaken' is naar morgen verschoven.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 21 mar 2008 23:04

Lalage schreef:Wij kregen vanmiddag onverwacht bezoek. Was erg gezellig, maar wel een beetje een zootje in huis en m'n mannetje liep nog in pyjama haha. Dus het project 'keuken schoonmaken' is naar morgen verschoven.

's middags nog in pyama??????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 mar 2008 23:13

ja als je pas om 12 uur je nest uit komt... Er zijn wel meer mensen die last hebben van zo'n verschoven ritme. Hij slaapt het liefste van 4 tot 12 uur.

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 21 mar 2008 23:17

Lalage schreef:ja als je pas om 12 uur je nest uit komt... Er zijn wel meer mensen die last hebben van zo'n verschoven ritme. Hij slaapt het liefste van 4 tot 12 uur.

jetlag in eigen huis!

Terug naar “Archief”