Moderator: Moderafo's
windekind schreef:Iedereen heeft een accent, dus ik vrees dat je nooit aan de man zult komen..dE bAdEeND schreef:Ik knap af op een accent
Lorijntje schreef:Hee badeend, jij bent toch aan een (Delftse) man? Of istie inmiddels alweer passé?
Michael schreef:Dronken mensen. Ik weet niet waarom maar ik ben er alergisch voor. Ik vindt het ontzettend minderwaardig.
dE bAdEeND schreef:windekind schreef:Iedereen heeft een accent, dus ik vrees dat je nooit aan de man zult komen..dE bAdEeND schreef:Ik knap af op een accent
Nee, er zijn mensen die accentloos spreken.
dE bAdEeND schreef:Mensen die "ik vind" spellen als "ik vindt". Ik weet niet waarom maar ik ben er allergisch voor. Ik vind het ontzettend minderwaardig.
Flappie schreef:dE bAdEeND schreef:windekind schreef:Iedereen heeft een accent, dus ik vrees dat je nooit aan de man zult komen..dE bAdEeND schreef:Ik knap af op een accent
Welnee, die bestaan niet. Zelfs iemand uit Haarlem heeft een accent. Waarom ze dat daar 'het ABN' noemen is me een raadsel.
Michael schreef:Sorry, is er iets wat jij en ik uit moeten praten badeend? Heb ik je misschien iets aangedaan in een vorig leven? Want ik kan me niet herinneren dat we al kennis gemaakt hadden.
Zeg het maar hoor.
Flappie schreef:dE bAdEeND schreef:windekind schreef:Iedereen heeft een accent, dus ik vrees dat je nooit aan de man zult komen..dE bAdEeND schreef:Ik knap af op een accent
Welnee, die bestaan niet. Zelfs iemand uit Haarlem heeft een accent. Waarom ze dat daar 'het ABN' noemen is me een raadsel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten