Gezin en ... hobby's

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 21 feb 2008 20:22

Dit is geen goede trekker volgens mijn vader. Kijk es of je een John Deere kan vinden! en anders wil dirk misschien wel iets voor je tekenen!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 feb 2008 22:05

Ach, Wesley weet het verschil nog niet tussen een trein en een tractor :wink:
Maar goed ik vind de slinger leuk hoor. :)

Op zich heb ik ook wel hobby's maar niet in de zin dat ik aan alles wekelijks tijd besteed. Ik vind het herlijk om te lezen, dat doe ik dus wel iedere dag 's avonds nog ff voor het slapen gaan. Kaarten maken vind ik ook leuk. Zo af en toe haal ik die spullen naar beneden en dan ga ik een avondje zitten knutselen. Verders zit ik op naailes 1 keer in de 2 weken, de andere week probeer ik dan ook wel een avondje of een dagdeel er wat aan te doen. Daarnaast zitten we op een bijbelstudie van de kerk en die is 1 keer in de twee weken. Ik geef kinderclub, zit in het Woord en daad comite en in de zusterkring van de kerk (we bezoeken oude en zieke mensen, maar ik probeer nu om iig 1 keer in de 2 weken een 'oudje' van de kerk te bezoeken. Ik krijg mijn tijd wel vol. :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 feb 2008 22:13

Ach, volgens mij is een trekker meestal groen, en een trein meestal geel 8)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 feb 2008 22:15

jamillah schreef:Ach, volgens mij is een trekker meestal groen, en een trein meestal geel 8)

Dat kan jij wel zeggen, maar de meeste mannen zijn kleurenblind dus die moeten ook nog ergens anders het verschil aan kunnen zien :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 feb 2008 22:17

rosekapje schreef:
jamillah schreef:Ach, volgens mij is een trekker meestal groen, en een trein meestal geel 8)

Dat kan jij wel zeggen, maar de meeste mannen zijn kleurenblind dus die moeten ook nog ergens anders het verschil aan kunnen zien :wink:

owja? Zal eerst mn mannetje eens vragen waar hij het op vind lijken dan. :shock:

Ow en nog een cruciaal verschilletje: wel eens een trein met 1 groot en 1 klein wiel gezien? :mrgreen:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 21 feb 2008 22:20

Kheb ook nog nooit een trekker met twee wielen gezien, ook niet met 1 grote en 1 kleine :wink:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 feb 2008 22:37

Hallo, moet ik ze nu ook nog in 3D gaan maken dan :shock:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 21 feb 2008 22:42

jamillah schreef:Hallo, moet ik ze nu ook nog in 3D gaan maken dan :shock:

Alst ff kan :wink:
Je kan straks ook je kinderen uit je klas vragen om te helpen..!

Hee maar wat het ook is, een trein of een trekker, het gaat om het idee en het ziet er super gaaf uit :D

Voor hoeveel verkoop je zo'n slinger eigenlijk?
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 21 feb 2008 23:09

Thanks :wink: Ze kosten 10 euro, daar heb je 20 tekens voor. Het is niet echt goedkoop maar ik ben er best een tijdje mee bezig vandaar..

Ow en ik wil graag voor een kleuterklasje, zal ik het aandurven om ze mee te laten helpen? 8)

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 22 feb 2008 06:32

Over een jaar kan je het met Bouding gaan uitproberen!

maar het is een skeetige slinger hoor. We zullen je verder niet plagen enzeauw, we houden van je!

Ik ga haaknaalden kopen, PPM, jij haakt ook. Welke diktes raad je me aan?

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 01 mar 2008 13:45

Ik ben heerlijk aan het naaien. ik heb nog wat zomerlappen van vorig jaar liggen en daar ga ik nu mee aan de slag.. Eerst die maar eens opmaken, voor ik weer nieuwe koop. Leuk patroontje en lekker bezig! Hoeft niet direct klaar, want m'n dochter kan hem nu toch nog niet aan. 't'Is een zomerrok. :)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 01 mar 2008 14:08

jantine76 schreef:Ik ben heerlijk aan het naaien. ik heb nog wat zomerlappen van vorig jaar liggen en daar ga ik nu mee aan de slag.. Eerst die maar eens opmaken, voor ik weer nieuwe koop. Leuk patroontje en lekker bezig! Hoeft niet direct klaar, want m'n dochter kan hem nu toch nog niet aan. 't'Is een zomerrok. :)

ben met een bloes bezig voor dochterlief maar een drama!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 mar 2008 16:44

ik ga straks weer haken, k kan alleen niet het patroon vinden wat ik wil... iets met een bloem, maar t moet niet te moeilijk zijn, dus ik denk dat et maar gewoon gestreept ga maken, k wil nl een dekentje voor in de kindewagen, en dan met grijs, zwart, rose, paars en wit! grijs en zwart voor de kinderwagen en rose en paars en wit omdat et een meisje is!

k kijk dus nog wel ff wat et gaat wroden!

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 mar 2008 10:59

PPM, je kan toch een losse bloem haken en die erop vast maken?

kreeg van mijn schoonmoeder 3 jaargangen met Burda's. 2004 tot 2006 geloof ik. Vind over het algemeen Burda niet zo heel geweldig maar misschien zit nog wat bij.

smArtjan
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor smArtjan » 03 mar 2008 01:09

Het zijn wel de vrouwen en hun hobby's die dit topic domineren..... Komen de mannen van deze vrouwen ook nog aan hun hobby's toe.....?

Wat het uitoefenen van hobby's betreft ben ik toch blij dat ik nog vrijgezel ben, ik doe gewoon waar ik zin in heb (qua hobby's) en ik koop wat ik nodig vind voor mn hobby's. Dat houdt dus in dat er elk jaar een nieuwe pc wordt gebouwd en de nodige pc-games worden aangeschaft, dat ik op een schietvereniging zit en binnenkort mn 1e eigen vuurwapen kan gaan kopen, dat ik een hovercraft kan bouwen, een radiografische heli kan vliegen etc. en dat alles zonder ook maar de minste tegenstribbeling van wie dan ook maar :P :wink:

Kortom: waarom zou je trouwen?!?!? :wink: :mrgreen:
"UBI IUDICIA DEFICIUNT INCIPIT BELLUM"
Afbeelding

Terug naar “Archief”