Mislukte en gelukte internetdates

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 11 jan 2008 16:01

Mijn dates zijn behoorlijk gelukt, en meerdere, zoals blijkt als je het topic leest. :-)

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 11 jan 2008 16:03

keessie schreef:Is er ook een topic over gelukte dates :D ?

Maar hier gewoon een algemeen topic van, gelukte en mislukte internet dates. Ik heb er 2 gehad, 1 was mislukt en de andere (laatste) was gelukt. Dat is nu ook mijn huidige vriendin en we zijn nu meer dan 9 maanden bij elkaar :)
Laatst gewijzigd door Atheist1984 op 11 jan 2008 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Joortje
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Joortje » 11 jan 2008 19:24

Topictitel zo goed??
Neem mijn leven, laat het HEER,
Toegewijd zijn aan UW eer...
Maak mijn uren en mijn tijd,
Tot UW lof en dienst bereid!

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 11 jan 2008 22:08

Ja :D TOP!!! :D

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 11 jan 2008 22:31

als ik naar de vrienden kijk die ik via internet heb leren kennen, dan zijn het nog al uitlopende aflopen.

zoals iemand met wie ik gewoon goede contacten heb maar verder niets bijzodner, mensen met wie ik een enorm goede vriendschap heb op gebouwd en echt als goede, waardevolle vriendschappen ban gaan zien, mensen waarvan ik dacht dat we vriendschap hadden en dan echt bruut behandelen en ipv je helpen iets op te bouwen advies geven om af te breken. Ook een persoon die mij nog dierbaarder is geworden dan een goede vriend, broer of wat dan ook. Mensen noemen het een maatje, maar ik vind dat dat niet voldoet. Ben blij dat ik via Refoweb mijn vriend heb mogen leren kennen
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 12 jan 2008 01:09

Ben benieuwd onder welke categorie ik val Gerdien... Ik zal je in elk geval nooit vergeten als navigator en gezellige babbelaar. :D
Ghehe, je bent ik elk geval iemand waar je naartoe kunt lopen als je voor het eerst naar een meeting gaat en waar je jezelf meteen thuis bij voelt.

Ik heb nooit een date gehad via internet. Wel wat mensen leren kennen die je bij gelegenheid eens ontmoet en veel plezier mee maakt.

Ik heb vooral ontzettend veel lol met mijn bloedeigen zusje die ik via refoweb meer spreek dan irl.. En wat een geirriteerde gezichten als we samen hele topics doorlopen op de bank en niemand er een touw aan vast kan knopen :mrgreen:

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 12 jan 2008 01:11

Of een baas die roept: 'Wat is nou weer een toopik?? En wat een kwoot????' :mrgreen:

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 12 jan 2008 10:08

jamillah schreef:Ben benieuwd onder welke categorie ik val Gerdien... Ik zal je in elk geval nooit vergeten als navigator en gezellige babbelaar. :D
Ghehe, je bent ik elk geval iemand waar je naartoe kunt lopen als je voor het eerst naar een meeting gaat en waar je jezelf meteen thuis bij voelt.

bedankt! :oops:

jij valt in de categorie van fijne en gezellige contacten die ik via Ineternet heb opgebouwd. Dat navigeren was wel grappig en de volgende keer bel je gerust maar weer.

Ik heb nooit een date gehad via internet. Wel wat mensen leren kennen die je bij gelegenheid eens ontmoet en veel plezier mee maakt.

Ik heb vooral ontzettend veel lol met mijn bloedeigen zusje die ik via refoweb meer spreek dan irl.. En wat een geirriteerde gezichten als we samen hele topics doorlopen op de bank en niemand er een touw aan vast kan knopen :mrgreen:

Leuk is dat toch! Ik zie de gezichten van de anderen al voor me :mrgreen:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 12 jan 2008 11:52

Ik heb 1 keer een echte "date" gehad via Refoweb. Dat is toen uitgelopen op een relatie van 1,5 jaar. Was dus opzich niet mislukt ofzo.
Ook een keer een date gehad met een jongen van Refoweb gewoon op te praten. Hij wist dat ik niets meer wilde dan gewoon vrienden en ik wist dat van hem. Met hem heb ik nu zo af en toe nog eens contact via msn ofzo.
Hmm...ook nog een date gehad met Het_Bureau (samen met Ansje)...die nu mn gelukkige zwagertje is :)
En owjah...ook nog iemand via een contactsite....Die is ook zomaar een keertje langskomen rijden. Was dus niet afgesproken ofzo, dus niet echt een date, maar wel toen voor t eerst in rl gezien...
En verder? Neuh...volgens mij niet :roll: :)
Mn huidige vriend heb ik ooit wel keer gesproken op de chat, toen werd ik nieuwschierig wie het in rl was, dus een keer opgezocht op school en sindsdien alleen contact op school toendertijd gehad, dus geen internetdate gehad :)
Afbeelding

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 23 jan 2008 09:24

stand tot nu toe:

mislukt: 3
half gelukt:1
tijdelijk gelukt :wink: :1
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 23 jan 2008 10:54

ik heb een aantal mensen via internet waar ik nu nog regelmatig mee om ga, maar ook mensen die ik nu bijna nooit meer zie, irl elkaar toch te wenig te vertellen hadden of gewoon te weinig tijd om af te spreken :oops:
En vlieger is natuurlijk mijn best gelukte internetdate :mrgreen:

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 23 jan 2008 13:54

Ik heb 'ns een x een "date" gehad toen ik bij gebrek aan studieinspiratie een middagje in de UB zat te chatten en bleek dat diegene zijn werk in dezelfde plaats had als waar ik destijds woonde. Ik ben toen nog diezelfde middag op zijn kantoor een kopje koffie gaan drinken - was best gezellig en hij is later ook nog een x bij mij langs geweest, maar daarna is het al snel verwaterd. Ach ja, was vooral komisch/spontaan eigenlijk.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 23 jan 2008 14:01

jamillah schreef:Ben benieuwd onder welke categorie ik val Gerdien... Ik zal je in elk geval nooit vergeten als navigator en gezellige babbelaar. :D

:mrgreen:

PCFan
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor PCFan » 23 jan 2008 14:02

Daten via internet kan dus!

Ik heb mn vriend via opzoeknaarjou.nl leren kennen en we zijn al 7,5 maanden gelukkig samen!!
Zingen is 2 keer bidden!

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 23 jan 2008 14:12

PCFan schreef:Daten via internet kan dus!

Ik heb mn vriend via opzoeknaarjou.nl leren kennen en we zijn al 7,5 maanden gelukkig samen!!

Haha ja dat schijnt daar best goed te gaan.

Ik ken er al behoorlijk wat stelletjes van.
Verkering, verloofd of zelfs al getrouwd...!! Wel grappig!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Terug naar “Archief”