en hoe was het???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
DeeKaa
Sergeant
Sergeant
Berichten: 280
Lid geworden op: 06 nov 2002 23:19
Locatie: Oosterbeek
Contacteer:

Berichtdoor DeeKaa » 13 dec 2003 18:42

Ik zie nergens foto's staan... :?:

Ook niet op die link die Ben net geeft
Bedshaped

Fernando
Verkenner
Verkenner
Berichten: 37
Lid geworden op: 11 sep 2002 08:49
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Berichtdoor Fernando » 13 dec 2003 19:03

Het was weer heel gezellig...
Kijk ook eens op www.evangelisatiebunde.nl

Reader
Moderator
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 mar 2003 19:32

Berichtdoor Reader » 13 dec 2003 19:04

Echt wel leuk. Volgende keer kom ik weer.

Gebruikersavatar
meschianza
Majoor
Majoor
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 dec 2002 16:48
Locatie: De mooie stad Rotterdam
Contacteer:

Berichtdoor meschianza » 13 dec 2003 19:48

butterfly schreef:muahahahaha :mrgreen: Het was weer geweldig. In zeist kreeg we nog een oranje borrel en beschuit met muisjes. Mez en ik hadden die borrel 1 keer naar achteren gewerkt :mrgreen:


En Parsifal schaamde zich heeeeeelemaal wild toen we (Jialykelly, Butterfly en ik) bij de Konmar in Zeist gingen checken waar de liften heengingen waar al die geheimzinnige mannetjes met boodschappenkarren instapten. (naar de parkeergarage dus) :mrgreen: :lol: :lol:

Echt waar, ik heb me zo onwijs vermaakt met wildvreemden. Echt geinig.
''Duisternis verdwijnt niet door duisternis. Dat kan alleen licht. Haat verdwijnt niet door haat. Dat kan alleen liefde.'' Martin Luther King

Gebruikersavatar
parsifal
Majoor
Majoor
Berichten: 2146
Lid geworden op: 28 jan 2003 10:48
Locatie: Stockholm

Berichtdoor parsifal » 13 dec 2003 21:53

meschianza schreef:
butterfly schreef:muahahahaha :mrgreen: Het was weer geweldig. In zeist kreeg we nog een oranje borrel en beschuit met muisjes. Mez en ik hadden die borrel 1 keer naar achteren gewerkt :mrgreen:


En Parsifal schaamde zich heeeeeelemaal wild toen we (Jialykelly, Butterfly en ik) bij de Konmar in Zeist gingen checken waar de liften heengingen waar al die geheimzinnige mannetjes met boodschappenkarren instapten. (naar de parkeergarage dus) :mrgreen: :lol: :lol:

Echt waar, ik heb me zo onwijs vermaakt met wildvreemden. Echt geinig.


Drie van die meiden in de gaten houden is een zware taak. Maar ja als ridder moet dat soms gewoon. Verder zijn ze heel lief hoor.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 13 dec 2003 22:18

hahaha, als ik dat zo hoor baal ik er weer een stukje meer van dat ik er niet bij kon zijn! volgende keer doe je het maar op een tijd dat ik niét hoef te werken! dus, als er weer een boswandeling gehouden gaat worden dien ik er eerst in gekend te worden, en heb vetorecht bij het bepalen van het tijdstip!
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

after meeting

Berichtdoor *Annet* » 13 dec 2003 23:08

DeeKaa schreef:Het was zeer zeker gezellig.. overigens wil ik alle mensen nog even bedanken die mij om 1 uur snachts buiten in de zeik regen hebben staan helpen. Was lief :) Ook al reageerde ik toen maybe niet zo posi maar ik baalde gewoon weg enorm van. :D

Verder was de meeting wel gezellig. :)


wat dee je dan om 1 uur? heb nix bijzonders gezien, of ben ik zo nachtblind dat ik dat ook al niet meer zie??? :roll:
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
Maninne
Mineur
Mineur
Berichten: 136
Lid geworden op: 02 okt 2002 13:29
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Berichtdoor Maninne » 13 dec 2003 23:25

Het was weer errug gezellie en de volgende keer blijf ik ook tot sluitingstijd, want ik hoorde dat ik nog een hoop gemist heb.
Maandag komen de foto's van de boswandeling er ook op te staan dus nog ff geduld mensen!!!
Afbeelding

Danielluhhh

Re: after meeting

Berichtdoor Danielluhhh » 13 dec 2003 23:28

Annettje schreef:
DeeKaa schreef:Het was zeer zeker gezellig.. overigens wil ik alle mensen nog even bedanken die mij om 1 uur snachts buiten in de zeik regen hebben staan helpen. Was lief :) Ook al reageerde ik toen maybe niet zo posi maar ik baalde gewoon weg enorm van. :D

Verder was de meeting wel gezellig. :)


wat dee je dan om 1 uur? heb nix bijzonders gezien, of ben ik zo nachtblind dat ik dat ook al niet meer zie??? :roll:


wij deejen heul veul, of niet genoeg? Ha, toen was jij al weg! :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 dec 2003 12:34

eej Renee op het forum, cool!
Ik was er alleen 's middags tot iets voor vijf uur, toen ging ik heel hard rennen naar een trein en was ik ineens verdwenen...

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 14 dec 2003 15:28

wahaha lalage dat was echt grappig!

iedereen kwam helemaal hijgend die trap opgerend, en toen reed de trein net weg!
al die verbaasde gezichten :mrgreen:
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Gebruikersavatar
Maninne
Mineur
Mineur
Berichten: 136
Lid geworden op: 02 okt 2002 13:29
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Berichtdoor Maninne » 14 dec 2003 19:59

Ja lach maar, en mijn beentjes waren al bijna versleten :? , wil die rare Parsifal datzelfde stuk nog eens terug lopen, :roll: maar gelukkig had ik mijn fiat pipo bij me, dus al het spul ingeladen en gepropt en hup naar Zeist gecrosst om wat te gaan eten! Was wel lekker trouwens.

Trouwens als er iemand ooit weer naar een meeting gaat in Zeist, en je komt van de snelweg, ga dan richting Zeist, en neem de EERSTE ROTONDE 3/4 en dan RECHTS want als je op zoek gaat naar een tweede rotonde (zoals Henkie me aanraadde :roll: ) dan ga je veeeeeeeeel te ver uit de richting!!!!
En moet je weer helemaal door het donkere bos terug!!!
Zijn straf heeft ie wel gelijk gehad want hij stond te vernikkelen van de kou, hé HENKIEEEEEEE ??? :P :P :P
Afbeelding

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 14 dec 2003 20:08

JialiKelly schreef:wahaha lalage dat was echt grappig!

iedereen kwam helemaal hijgend die trap opgerend, en toen reed de trein net weg!
al die verbaasde gezichten :mrgreen:

Mja, maar ik wist niet dat er wel 10 keer per uur ofzo treinen naar Utrecht gingen en ik wilde niet nog een halfuur wachten, snappie? Ik was de laatste die nog in die trein stapte... Maar ben veilig aangekomen in Enschede. Was toffe verjaardag waar ik was btw. Volgende keer kan ik vast wel met iemand meerijden ;) ;)

Gebruikersavatar
Maninne
Mineur
Mineur
Berichten: 136
Lid geworden op: 02 okt 2002 13:29
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Berichtdoor Maninne » 14 dec 2003 20:16

TUURLIJK WEL !!! :wink:
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 15 dec 2003 08:58

super gezellig :lol:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten