Ben Binnenlander schreef:Tiny schreef:Oja trouwens..
Ik heb ontzettend veel steun aan God, dat wel...
Ik leg ook werkelijk iedere traan bij hem neer.. juist als ik mij zwak toon, raakt Hij me aan, met zijn liefde.. En dan kan ik alles even vergeten! Dat is supergaaf
Zo hallo dan zeg..............
Pfoe dan is God wel een heel reëele goeie Kracht voor jou, zo te lezen.
Dat is Hij ook.. het is een Vriend! maar als ik het nu teruglees.. was ik toen inderdaad wel erg positief! Het is bij tijden.. maar in Hem kan ik alles vergeten! En dat wens ik iedereen zoo toe!
En dan denk ik ook meteen aan stabiel zijn in een liefdesrelatie. Ik weet wel dat, toen ik een relatie kreeg, ik echt zo gelukkig was, dat ik niet eens meer door had, wat er om me heen allemaal precies gebeurde. Je was vooral veel bezig met elkaar. Dat maakt denk ik dat je stabieler bent.. je hebt een stukje zekerheid! En zo onstabiel ben je, als dat opeens weg is.. Maar ik merk bij mezelf, het is nu 3 maanden geleden.. dat ik toch weer stabieler wordt. En ik vind juist, dat je pas een gzonde relatie aan kan gaan, als je ook redelijk stabiel bent. Anders word je snel afhankelijk lijkt me. En dat heb ik zelf ook een beetje ondervonden.. ik word nu steeds meer stabiel in een liefdesrelatie met God! En dat is echte, pure liefde!
En wat jij MissF al zei, over de prachtige relatie met je ouders, gaaf trouwens!

Bedankt voor jullie reacties! En ik ben ook wel benieuwd naar je uitleg, Ben Binnenlander!