Tiny schreef:Bedankt voor al jullie snelle reacties! Echt lief zoveel medeleven..
Het idee ook, dat de meeste van jullie, nu weer gewoon gelukkig zijn...
Maar ik weet ook idd wel dat het het beste is om hem niet te zien, maar hij woont dus bij mij in het dorp, en zitten in dezelfde kerk en ook bij elkaar op belijdeniscatechesatie (aangezien we dat eerst samen zouden doen) Ik heb een aantal weken geleden wel het initiatief genomen, om niet meer te praten met hem. Dus we zeggen nu alleen nog "hoi"en "doei". Daar is echt niets aan..maarja het is wel het beste. Je hoeft dan iig niet meer te hopen dat je met hem zal praten. Hoewel we vrijdag wel weer even een praatje hebben gemaakt.. en hij lacht ook telkens naar me op cat.. Ik zit er soms echt over na te denken, om er af te gaan, want het heeft veel invloed op me. Maar ik denk ook wel weer zo, dat ik ook dat niet nog eens op wil geven... Wat zouden jullie hiermee doen?
Ten eerste: belijdeniscatechesatie doe je niet voor elkaar, maar voor jezelf. Als je er zelf zeker van bent om het te kunnen doen, blijf er dan vooral mee doorgaan! Probeer dan zo te gaan zitten dat hij niet steeds in je gezichtsveld is. Anders blijf je idd steeds naar hem kijken.
Als je het aankunt (op dat moment zonder hopen), vraag dan eens waarom hij zo naar je blijft lachen. Ik weet niet wie het uit gemaakt heeft, maar probeer er eens eerlijk met elkaar over te praten. Maar wel alleen als je t zelf aankunt! Je moet er zelf niet aan onderdoor gaan.
Kun je het niet, probeer hem dan zoveel mogelijk te ontlopen. Het klinkt misschien gek, maar het werkt wel. Althans bij mij. Ik heb ooit ook een tijdje verkering gehad en t ging uit. Hij maakte het uit. Ik ging hem ontlopen omdat ik het niet aankon hem steeds te zien. We werkten toen nog in dezelfde supermarkt, dus t kwam voor dat we samen pauze hadden. Dan deed k vaak net alsof mn pauze al voorbij was. Ik ging in ieder geval weg, want k kon t niet aan. Ik heb er teon veel over gepraat met mn vriendin en zij gaf aan: jij hebt nix verkeerd gedaan dus je hoeft hem niet te ontlopen. En idd, zelfs dat werkte! Hij ging mij ontlopen!!!! Zodoende had ik al snel door, dat ik niet meer verliefd was op hem. t Werd voor mij duidelijk. Hij is ook vrij snel vertrokken bij die supermarkt terwijl ik er nog ruim 2 jaar met plezier gewerkt heb na dit voorval.
Ik hoop dat t ontlopen bij jou ook een beetje mag helpen! Be strong in the Lord!!!
sterkte ermee!