Smurffie schreef:
Dat hoeft niet, maar de discussie daarover loopt nog steeds en dat zal wel altijd zo blijven ook. Dat ik me er uiteindelijk van afsluit omdat ik mijn keuze gemaakt heb, wil nog niet zeggen dat de discussie is beeindigd.
Helemaal juist, maar ik wil enkel aangeven dat discussie ondergeschikt is aan iemand verantwoordelijkheid.
Volgens mij geeft ze alleen haar mening. Waar baseer jij je mening op dan? Enkel op feiten? Vermoedelijk ook op verontstellingen, want je mening op feiten baseren is geen kunst aan.
Het is al moeilijk genoeg om feiten te kunnen onderscheiden, dus zo gemakkelijk is het niet.
Ik neem aan dat TT zelf ook wel weet dat je als individu niet iets kunt aantonen wat door medici nog niet is aangetoond.
Dan spreek je toch per definitie over een veronderstelling, een aanname.
Overigens trekken ze in de medische wereld m.i. wel onverantwoordelijke grenzen aangaande een mensenleven waar ik principieel niet achter kan staan, maar dat terzijde.
Ik ben niet geheel op de hoogte van de medische standpunten omtrent dit onderwerp, maar tot op heden heb ik weinig schokkends vernomen.