Moderator: Moderafo's
Ik heb de maag van een zwerfhond uit Bombay dus verdragen kan ik het welrosalie83 schreef:Lust je het niet, of kan je er niet tegen of zo?
goshen schreef:Ik heb de maag van een zwerfhond uit Bombay dus verdragen kan ik het welrosalie83 schreef:Lust je het niet, of kan je er niet tegen of zo?Maar de smaak is echt te vies voor woorden. Maar waarschijnlijk geldt ook voor Roggebrood en Marmelade dat je het als kind moet hebben gegeten om het te waarderen.
Evelien schreef:Ik eet echt bijna geen varkensvlees.!
En verder vindt ik olijven tot nu toe niet lekker.
zahra schreef:Evelien schreef:Ik eet echt bijna geen varkensvlees.!
varkensvlees is ook niet zo heel gezond, kip , rund enz is beter voor je lichaam om te eten
olijven zijn heerlijk, vooral die zwarte, net als olijfolie
best wel apart hoe smaken kunnen verschillen met voedsel, als ik iets lekker vind denk ik altijd dat een ander dat ook lekker vind
Evelien schreef:zahra schreef:Evelien schreef:Ik eet echt bijna geen varkensvlees.!
varkensvlees is ook niet zo heel gezond, kip , rund enz is beter voor je lichaam om te eten
best wel apart hoe smaken kunnen verschillen met voedsel, als ik iets lekker vind denk ik altijd dat een ander dat ook lekker vind
Varkensvlees is super slecht voor je. (maar soms vindt ik een lekker biefstukje wel lekker).
Het meest eet ik kip of kalkoen. En heel soms gerookte kipfilet.
Evelien schreef:zahra schreef:Evelien schreef:Ik eet echt bijna geen varkensvlees.!
Varkensvlees is super slecht voor je. (maar soms vindt ik een lekker biefstukje wel lekker).
Het meest eet ik kip of kalkoen. En heel soms gerookte kipfilet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten