Neem de tijd voor alles, laat mensen gewoon lekker kletsen

Moderator: Moderafo's
Dippie schreef:Smurffie schreef:Dippie schreef:LieffffDank jullie wel allemaal
En niet zoenen hè! Kun je niet maken gewoon![]()
Sterkte meid, rustig aan!
Hmmm.... Er móet ergens nog een dader rondlopen, vermoed ik zo.....
![]()
Funlover schreef:Dippie schreef:Smurffie schreef:Dippie schreef:LieffffDank jullie wel allemaal
En niet zoenen hè! Kun je niet maken gewoon![]()
Sterkte meid, rustig aan!
Hmmm.... Er móet ergens nog een dader rondlopen, vermoed ik zo.....
![]()
Haha heerlijk!!![]()
Helaas hoeft dat niet zo te zijn....!!
Je hoeft pfeiffer niet van een ander te krijgen.
En het schijnt zelfs niet eens besmettelijk te zijn. Of heel kort! Aldus de dokter!
M´n zus heeft het in Havo 5 gehad. En m´n huisgenootje heeft het afgelopen jaar gehad. Ik heb er zelf wel een paar x tegen aan gezeten...!
Maar je krijgt het vaak gewoon zonder dat je het van iemand krijgt!
Maar whatever ook. Tis balen dat je het hebt.....! Sterkte ermee
Maara schreef:Het schijnt dat veel vitamine C eten ook helpt.
Benonline schreef:Het lijkt een volksziekte aan het worden.... ik hoor de laatste tijd dat er zoveel mensen die ziekte hebben....
liefje schreef:iedere avond een glasje bloedwijn drinken, ik heb het in 2002 gehad, heb toen een half jaar op bed gelegen, en heb er nog altijd last van "moet er mee leren leven" kon toen geen blz van een boek lezen zo moe was ik, deed bijna 5 minuten om de trap naar boventoe te lopen
Night schreef:liefje schreef:iedere avond een glasje bloedwijn drinken, ik heb het in 2002 gehad, heb toen een half jaar op bed gelegen, en heb er nog altijd last van "moet er mee leren leven" kon toen geen blz van een boek lezen zo moe was ik, deed bijna 5 minuten om de trap naar boventoe te lopen
Misschien is het een goed advies.
Echter, Pfeiffer heeft te maken met een overbelasting van de lever. (Even als leek uitgedrukt)
Dit betekent dat je dus voor een sneller herstel beter alcohol én vet eten kunt mijden.
Bij de meeste Pfeiferianen vallen zowel alcohol als vet eten verkeerd en geeft versterking van klachten.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten