Een dagje sixflax resulteerde in een groen/geel aangelopen vriend die de rest van de dag op de tassen heeft gepast. Geen succes dus...
Dan is er nog het drielandenpunt, ook een uitstekende plaats om te verloven..
 Voorafgaand langs Margraten.
 Voorafgaand langs Margraten.Moderator: Moderafo's
Ja, wandel eens samen de Albert Cuyp over, erg leuk! (jammer dat het 020 isMissF schreef:Je hebt verschillende uitstaphaltes, ook bij leuke markten enzo.
 ). Sowieso is een stad leuk. Als ze van film en/of theater houdt, ga dan eens naar een openluchtvoorstelling of zo, en slinger daarna een terrasje op. En als ze losse heupen heeft, of er van houdt, kom dan naar het zomercarnaval hier in Rotterdam
). Sowieso is een stad leuk. Als ze van film en/of theater houdt, ga dan eens naar een openluchtvoorstelling of zo, en slinger daarna een terrasje op. En als ze losse heupen heeft, of er van houdt, kom dan naar het zomercarnaval hier in Rotterdam  
 Daarna naar het concertgebouw voor € 7,- op de beste plekken zitten. Omdat je als nare student toch geen € 50,- neer kan leggen
 Daarna naar het concertgebouw voor € 7,- op de beste plekken zitten. Omdat je als nare student toch geen € 50,- neer kan leggen  Voor het concert moesten we nog wat eten, maar aangezien we geen snackbar konden vinden, werden het appelbollen op een bankje voor het concertgebouw.
 Voor het concert moesten we nog wat eten, maar aangezien we geen snackbar konden vinden, werden het appelbollen op een bankje voor het concertgebouw.
jamillah schreef:Dagje strand en aansluitend eten deed het altijd goed.
Een dagje sixflax resulteerde in een groen/geel aangelopen vriend die de rest van de dag op de tassen heeft gepast. Geen succes dus...
Dan is er nog het drielandenpunt, ook een uitstekende plaats om te verloven..Voorafgaand langs Margraten.

en waar je wel stopt om wat te rusten is zo'n terasje  of omgeving in of bij een onbekend dorp altijd lekker relaxed om het over de omgeving te hebben.
  en waar je wel stopt om wat te rusten is zo'n terasje  of omgeving in of bij een onbekend dorp altijd lekker relaxed om het over de omgeving te hebben.
 dat was dus niet warom ik haar meenam, sindsdien denk ik wel 2x na wat voor intenties ik af wil geven.
  dat was dus niet warom ik haar meenam, sindsdien denk ik wel 2x na wat voor intenties ik af wil geven.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten