Bij gemeenschap en bevruchting langs de "gewone" weg is het aantal zaadcellen van groot belang, omdat er onderweg naar de eicel nogal wat sneuvelen...![]()
Mannen hè, die willen de weg niet vragen

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:Bij gemeenschap en bevruchting langs de "gewone" weg is het aantal zaadcellen van groot belang, omdat er onderweg naar de eicel nogal wat sneuvelen...![]()
Mannen hè, die willen de weg niet vragen
Lalage schreef:Dat klopt niet Aragorn. Bij de bevruchting zijn er 1,5 keer zoveel jongetjes als meisjes, bij de geboorte is het percentage jongens nog steeds iets meer dan 50%.
Aragorn schreef:Lalage schreef:Dat klopt niet Aragorn. Bij de bevruchting zijn er 1,5 keer zoveel jongetjes als meisjes, bij de geboorte is het percentage jongens nog steeds iets meer dan 50%.
Eh, die clausule had ik al ingebouwd toch?![]()
Bedoel je overigens dat er 1,5 keer zoveel mannelijke vruchten zijn of 1,5 keer zoveel mannelijke als vrouwelijke zaadcellen?
Overigens heb ik geen enkele moeite met het vragen van de weg..
denon schreef:en , ik hb nog en probleem ,vertel je het je vriendin ? of wacht je tot ze er zelf achter komt ?
goed , het zal dr mogelijk niet uitmaken als er liefde in het spel is maar goed....
normaal heb je geen geheimen voor elkaar maar als je een meisje goed kent en je wilt wat met dr , zou je het dan vertellen ?
probleem is , ik wil graag eerlijk wezen tegen haar en omdat me dit toen psychisch wel eea dde kan ik het moeilijk verzwijgen , mn karakter is er wat door verandert , ben er hard van geworden.
Tuinkabouter schreef:denon schreef:en , ik hb nog en probleem ,vertel je het je vriendin ? of wacht je tot ze er zelf achter komt ?
goed , het zal dr mogelijk niet uitmaken als er liefde in het spel is maar goed....
normaal heb je geen geheimen voor elkaar maar als je een meisje goed kent en je wilt wat met dr , zou je het dan vertellen ?
probleem is , ik wil graag eerlijk wezen tegen haar en omdat me dit toen psychisch wel eea dde kan ik het moeilijk verzwijgen , mn karakter is er wat door verandert , ben er hard van geworden.
Zelf ben ik rond mijn 13e jaar operatief geholpen, omdat 1 zaadbal niet was ingedaald. Verder ben ik wat laat in mn ontwikkeling geweest. Ik heb geen idee of het komt door deze ingreep, of dat ik gewoon laat ben.
denon schreef:normaal heb je geen geheimen voor elkaar maar als je een meisje goed kent en je wilt wat met dr , zou je het dan vertellen ?
Aragorn schreef:Tuinkabouter schreef:denon schreef:en , ik hb nog en probleem ,vertel je het je vriendin ? of wacht je tot ze er zelf achter komt ?
Zelf ben ik rond mijn 13e jaar operatief geholpen, omdat 1 zaadbal niet was ingedaald. Verder ben ik wat laat in mn ontwikkeling geweest. Ik heb geen idee of het komt door deze ingreep, of dat ik gewoon laat ben.
Maar dat is wel iets anders dan wanneer je er één mist. Bij mij waren ze allebei niet ingedaald, maar ik was helemaal niet laat in m'n ontwikkeling. Ik denk dat dat er dus niet zo heel veel mee te maken heeft.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten