Een tijdje terug las ik het boek van dr g.s tessler 'het genesis dieet'.
Voor mij is dit een heel mooi boek,maar graag wil ik de meningen weten van diegene wie het boek ook gelezen heeft,en of er dingen in staan wat niet waar is en wat wel.
Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Het lijkt me een beetje dubbelop om daar een apart topic over te openen, het past namelijk uitstekend in het topic 'Waarom eet je welk voedsel niet?' !
rosalie83 schreef:Dat boekje gaat over wat je wel en niet kunt eten, het is een bepaalde visie op wat je het beste wel en niet kunt eten.
Cisca schreef:Daar hebben we een paar jaar geleden een heel gezeur mee gehad.
Het is daar een heel vreemd geheel, de eigenaar was hier op het forum, en is destijds gebanned.
Dat terwijl hier bijna nooit iemand gebanned wordt, dat zegt toch wel iets!
rai schreef:rosalie83 schreef:Dat boekje gaat over wat je wel en niet kunt eten, het is een bepaalde visie op wat je het beste wel en niet kunt eten.
Is eigenlijk een duidelijk richtlijn waarom men wel het ene voedsel kan eten en welke niet.
En daarbij de reden waarom je het mag eten.
Je moet hierbij eigenlijk denken aan B.V varkensvlees endergelijke.
rosalie83 schreef:rai schreef:rosalie83 schreef:Dat boekje gaat over wat je wel en niet kunt eten, het is een bepaalde visie op wat je het beste wel en niet kunt eten.
Is eigenlijk een duidelijk richtlijn waarom men wel het ene voedsel kan eten en welke niet.
En daarbij de reden waarom je het mag eten.
Je moet hierbij eigenlijk denken aan B.V varkensvlees endergelijke.
Vandaar dat het dus goed past in het 'waarom eet je welk voedsel niet'-topic.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 29 gasten