Lisette.V schreef:Ik loop nu sinds 5 weken ook stage in een verzorgingstehuis.
Het is de eerste keer want ik zit in het eerste jaar verpleegkundige.
Ik vind het voor een aantal weken wel leuk maar ik zal er niet voor altijd willen werken.
dat had ik met mn eerste stages ook.. na 10 weken had ik het wel gezien en wilde ik hogerop. TOen zat er totaal geen uitdaging meer voor me in. Nu loop ik stage in het ziekenhuis, en dat is veel en veel leuker.

. Tijdens mijn studie rechten heb ik nog wel eens in de thuiszorg gewerkt., maar verder doe ik er nu weinig meer mee.
. Tijdens mijn studie rechten heb ik nog wel eens in de thuiszorg gewerkt., maar verder doe ik er nu weinig meer mee.

Zal om half 1 dus wel flink gaar zijn. Van slapen zal sowieso al niet veel komen en bij die diensten doe je zoveel indrukken en informatie op, dat het behoorlijk wat energie kost. Maar dat ik alleen maar even in het begin, als ik er eenmaal helemaal in zit, komt dat wel goed.
 Zal om half 1 dus wel flink gaar zijn. Van slapen zal sowieso al niet veel komen en bij die diensten doe je zoveel indrukken en informatie op, dat het behoorlijk wat energie kost. Maar dat ik alleen maar even in het begin, als ik er eenmaal helemaal in zit, komt dat wel goed.

Vannacht ging het best. Ik heb nog redelijk geslapen gelukkig.
 Vannacht ging het best. Ik heb nog redelijk geslapen gelukkig.