ik weet wat er stond; maar denk je nou echt dat het zonder bloed wel hygiensch zou zijn?joepie schreef:*** Nav diverse verzoeken en "klachten" van mensen die zich aan de inhoud van deze post stoorden is de inhoud verwijderd. ***
Moderator: Moderafo's
ik weet wat er stond; maar denk je nou echt dat het zonder bloed wel hygiensch zou zijn?joepie schreef:*** Nav diverse verzoeken en "klachten" van mensen die zich aan de inhoud van deze post stoorden is de inhoud verwijderd. ***
essieee schreef:Markie schreef:joepie schreef:Stel je nu eens gemeenschap voor als je ongesteld bent?
Met het nodige voorspel erbij.
Moet er niet aan denken!!!!!!!!!!!!
Dr zijn vrouwen die er juist het tegenovergesteld over denken Joepie.
Die hebben zogezegd juist meer behoefte in die periode.
blh kots
(ik heb het gevoel dat ik nu een groot en machtig geheim ga ontsluieren), ga dan als vrouw eerst even langs het Kruidvat en doe als man heel voorzichtig. Meer verklap ik niet!
garry, altijd praktisch
anne22 schreef:(ik heb het gevoel dat ik nu een groot en machtig geheim ga ontsluieren), ga dan als vrouw eerst even langs het Kruidvat en doe als man heel voorzichtig. Meer verklap ik niet!
garry, altijd praktisch
Haha Garry, heerlijk zo'n stukje humor! Nu krijg je zeker heel veel pbtjes van mensen die willen weten hoe het nu zit met dat grote en machtige geheim....![]()
Skoezie schreef:ik weet wat er stond; maar denk je nou echt dat het zonder bloed wel hygiensch zou zijn?joepie schreef:*** Nav diverse verzoeken en "klachten" van mensen die zich aan de inhoud van deze post stoorden is de inhoud verwijderd. ***
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten