ongesteld -> geen seks

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 05 nov 2003 15:53

joepie schreef:*** Nav diverse verzoeken en "klachten" van mensen die zich aan de inhoud van deze post stoorden is de inhoud verwijderd. ***
ik weet wat er stond; maar denk je nou echt dat het zonder bloed wel hygiensch zou zijn?
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

anne22
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor anne22 » 06 nov 2003 18:23

ik weet wat er stond; maar denk je nou echt dat het zonder bloed wel hygiensch zou zijn?

:lol:

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 06 nov 2003 18:43

joepie schreef:Stel je nu eens gemeenschap voor als je ongesteld bent?
Met het nodige voorspel erbij.
Moet er niet aan denken!!!!!!!!!!!!

Dr zijn vrouwen die er juist het tegenovergesteld over denken Joepie.
Die hebben zogezegd juist meer behoefte in die periode.

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 12 nov 2003 18:57

Markie schreef:

blh kots

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 12 nov 2003 18:59

essieee schreef:
Markie schreef:

blh kots

jah das idd bllhh ja :?

Solus
Mineur
Mineur

Berichtdoor Solus » 12 nov 2003 20:00

Ik vind dat Joepie en Markie door de moderator permanent verwijderd moeten worden van Refoweb wegens het plaatsen van onsmakelijke postings.

:x :x :x :x

Sabra
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Sabra » 12 nov 2003 20:02

Gelukkig is jouw standaard niet de algemene, anders mocht er helemaal niets meer.

garry
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor garry » 12 nov 2003 20:03

Haha, ik vind dit komisch worden. Maar goed, toch even serieus.

Waarom het verboden is lijkt me wel duidelijk. Het was een hygiëne voorschrift, zoals er voor de Joden vele golden. Dat ze niet voor niets waren bleek in de Middeleeuwen toen enge ziektes hele volken decimeerden, maar waarvan Joden veel minder slachtoffer werden.

Het homohuwelijk, daar ben ik op tegen maar niet op bijbelse gronden. Ik vind het gewoon tegennatuurlijk en vind dat zo'n overeenkomst (want meer is het niet) alleen zou mogen voor een gemengd stel. Maar eerlijk gezegd moet je daar niet op doorvragen, want heel principiële argumenten heb ik niet.

Oh ja, die sex tijdens de menstruatie. Haha, nou dat gaat heel goed hoor. En wil je geen bloedbad (ik heb het gevoel dat ik nu een groot en machtig geheim ga ontsluieren), ga dan als vrouw eerst even langs het Kruidvat en doe als man heel voorzichtig. Meer verklap ik niet! En heeft een van beide geen zin, nou, dan doe je 't toch gewoon even niet?

garry, altijd praktisch

Markie
Majoor
Majoor

Berichtdoor Markie » 12 nov 2003 20:17

Solus schreef:Ik vind dat Joepie en Markie door de moderator permanent verwijderd moeten worden van Refoweb wegens het plaatsen van onsmakelijke postings.

:x :x :x :x

Wasda voor onzin?

Mag zoiets niet gezegd worden dan?
Dacht dat ik al een aardig nette formulering gebruikt had, maar volgens jou niet dan?

anne22
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor anne22 » 12 nov 2003 20:51

(ik heb het gevoel dat ik nu een groot en machtig geheim ga ontsluieren), ga dan als vrouw eerst even langs het Kruidvat en doe als man heel voorzichtig. Meer verklap ik niet!
garry, altijd praktisch

Haha Garry, heerlijk zo'n stukje humor! Nu krijg je zeker heel veel pbtjes van mensen die willen weten hoe het nu zit met dat grote en machtige geheim.... :mrgreen: :lol:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 nov 2003 22:31

anne22 schreef:
(ik heb het gevoel dat ik nu een groot en machtig geheim ga ontsluieren), ga dan als vrouw eerst even langs het Kruidvat en doe als man heel voorzichtig. Meer verklap ik niet!
garry, altijd praktisch

Haha Garry, heerlijk zo'n stukje humor! Nu krijg je zeker heel veel pbtjes van mensen die willen weten hoe het nu zit met dat grote en machtige geheim.... :mrgreen: :lol:

Ik snap het niet, moet het perse de vrouw zijn die naar de Kruidvat gaat? En gebruikt alleen zij het aldaar gekochte?

moppie
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor moppie » 12 nov 2003 22:33

ik wil eigenlijk nog ff weten wat er bedoeld wordt met rasta mannen.

enneuhhhh of mensen nu wel of niet sex willen tijdens de menstruatie laat ieder dat lekker voor zichzelf houden en ieder dus lekker doen wat tie zelf lekker vind :roll:

joepie

Berichtdoor joepie » 13 nov 2003 08:51

Jullie lijken wel een stelletje kleine kinderen die voor het eerst te horen krijgen hoe ze ontstaan zijn. Buiten het stuk dat ze door God geschapen zijn en in de schoot van hun moeder gegroeit, komt op een gegeven moment het technische gedeelte. De meeste kinderen reageren dan zoals hier gedaan wordt. Bah, wat vies, denk maar niet dat ik dat ooit zal doen.
Nu zo reageren jullie. Ontzettend kinderachtig.
Net zoals de vraag aan mevr Hoek, of het zonde is als je je vrouw extra stimuleerd tijdens de gemeenschap! Werkelijk, uit welk jaar komen jullie!

joepie

Berichtdoor joepie » 13 nov 2003 09:22

Skoezie schreef:
joepie schreef:*** Nav diverse verzoeken en "klachten" van mensen die zich aan de inhoud van deze post stoorden is de inhoud verwijderd. ***

Volgens mij had ik het niet over het hygienische aspect. Maar dat ik het nogal smerig vind. En dan smerig niet in de zin van hygiene.
En waarom zou het zonder bloed niet hygienisch zijn?
We weten allemaal wat er gebeurd als je gemeenschap hebt (tenminste dat hoop ik) maar je mag er vooral niet over praten want dat is vies.
Dan is het het logisch dat er vragen komen als:
Alleen ik zie tegen de huwelijksnacht op,
Hoe ver mag je gaan in een huwelijk, mag je samen onder de douche.
Mag een vrouw handmatig haar man bevredigen.

Kijk ze zelf maar eens na. Dan vraag ik me inderdaad af of de mensen hier nog wel van deze tijd zijn.

Ikke21
Majoor
Majoor

Berichtdoor Ikke21 » 13 nov 2003 09:23

Joepie daar gaat het niet om, tuurlijk mag er over gepraat worden, maar niemand hier heeft behoefte om te weten wat jij uitspookt, lekker belangrijk hoe jij sex heb met je man, dat is iets voor jou en hoef je niet de details te gaan vertellen.

Terug naar “Archief”