Moderator: Moderafo's
CGK<3 schreef:Ja, helemaal.Sofieke schreef:Iemand ooit de serie 'De laatste bazuin' gelezen?
Ik ben na vier of vijf boeken afgehaald. Vreselijk vond ik ze, dat ontzettend opgeklopte Amerikaans evangelicalisme gemengd met een snufje horror en een dosis chliches.
Sofieke schreef:Iemand ooit de serie 'De laatste bazuin' gelezen?
Zelfs twee prologen als ik me het goed herinner.FV schreef:Ik heb 'm ook helemaal gelezen en vond het steeds onwaarschijnlijker worden. De prologen heb ik laten zitten, enerzijds omdat ik de Laatste Bazuin helemaal spuugzat was, anderzijds omdat ik tegen de verkooptruc ben om een goed lopende serie van een proloog te voorzien.
CGK<3 schreef:Zelfs twee prologen als ik me het goed herinner.FV schreef:Ik heb 'm ook helemaal gelezen en vond het steeds onwaarschijnlijker worden. De prologen heb ik laten zitten, enerzijds omdat ik de Laatste Bazuin helemaal spuugzat was, anderzijds omdat ik tegen de verkooptruc ben om een goed lopende serie van een proloog te voorzien.
FV schreef:Ik heb 'm ook helemaal gelezen en vond het steeds onwaarschijnlijker worden. De prologen heb ik laten zitten, enerzijds omdat ik de Laatste Bazuin helemaal spuugzat was, anderzijds omdat ik tegen de verkooptruc ben om een goed lopende serie van een proloog te voorzien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten