danielkamp jeugdbond ger gem 2007???

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 23 apr 2007 14:46

Muha, ga toch krassen, dan win je nog 's wat 8)

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 24 apr 2007 10:51

Leej schreef:Heej dank je wel voor je bijdrage!!
Ik vind dat je er gewoon nix van kan zeggen zolang je zelf niet mee geweest ben!!
Het is gewoon echt geweldig, elk jaar weer!!


Uhm....ik wil ook niets afkraken, maar het blijft natuurlijk jouw mening ;)
Ik heb wel ervaring met een daniel kamp, en ik voelde me er niet echt op mijn gemak. Terwijl ik toch ook in een reformatorische kerk zit.
Dus ik vind het prima als jij het geweldig vind, ik heb door ervaring geleerd dat ik het niet geweldig vond, en dat ik de regels wel (te) streng vond. Maar dat ligt er maar net aan wat je gewend bent denk ik.
Maar maakt niet uit, veel plezier in de zomer ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Berichtdoor Tante Pollewop » 24 apr 2007 11:13

Maar het ligt ook echt aan de leiding hoe strak er aan die regels wordt vastgehouden.
En verder bepaalt de groep hoe gezellig het is...

tinos
Luitenant
Luitenant
Berichten: 682
Lid geworden op: 29 mar 2004 12:00

Berichtdoor tinos » 24 apr 2007 11:40

Dat klopt wel ja, ik ben ook twee keer meegeweest om de groep leuker te maken 8)

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 24 apr 2007 12:13

tinos schreef:Dat klopt wel ja, ik ben ook twee keer meegeweest om de groep leuker te maken 8)


Hahaha hier schiet ik even van in de lach :P ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Woudie
Verkenner
Verkenner
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 dec 2006 21:51
Locatie: zuid-holland
Contacteer:

Berichtdoor Woudie » 25 apr 2007 17:28

haha eigendunk tinos? :P

x
faith, hope and love: The three most famous things of live.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 27 apr 2007 07:45

ik ben ook een keer met danielkamp mee geweest en ik vind de regels ook veel te streng ik wil gewoon een leuke vakantie zoals ik van thuis uit gewend ben en dat is niet te vergelijken met daniel dus ik ga er niet meer met mee.
maar dat zal voor iedereen anders liggen

Gebruikersavatar
Ri@nne
Mineur
Mineur
Berichten: 115
Lid geworden op: 12 apr 2006 16:05
Locatie: Woerden

Berichtdoor Ri@nne » 27 apr 2007 14:25

Woudie schreef:eej!

dank vor jullie reacties ammel! zon10
site is wel goed idee gitaarmaleentje!, ask ooit is in vrije tijd kom:P :oops: lerare... grr!!
wies jou zusje rianne? ook RW er?

xje! woudie


Nee geen RW-er, maar ze heet Annet

pimvdbeek
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 feb 2007 21:57

Berichtdoor pimvdbeek » 09 jun 2007 18:44

Ik ga ook op kamp. naar loon op zand. kben benieuwd, kben nog nooit op danielkamp geweest. maar zijn er nog die ook naar loon op zand gaan???

Gebruikersavatar
jodela
Verkenner
Verkenner
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 apr 2007 11:01

Berichtdoor jodela » 11 jun 2007 17:10

ach jah het klopt idd dat de regels heel afhankelijk zijn van de leiding!!! ik heb een kamp gehad waar ze helemaal niet moeilijk deden over broek dragen,,zondag enzoow maar vorig jaar mochten we amper een broek aan en mochten we op zondag niet eens vollyballen :S :x maarja daarom kan je het nog wel leuk maken!!! dit jaar ga ik naar Schwangau...kheb er zin in!!
God houd zoveel van je dat Hij je neemt zoals je bent!!...maar Hij houdt te veel van je om je zo te laten!!

Jaël
Mineur
Mineur
Berichten: 127
Lid geworden op: 15 mar 2007 11:51
Locatie: ergens

Berichtdoor Jaël » 15 jun 2007 19:26

ik ben ook 2 keer geweest, is al heel wat jaartjes geleden. vond het opzich wel leuk, maar ga echt niet meer mee. heb het toen goed naar mijn zin gehad dat wel, maar hou gewoon niet zo van vakantie die (bijna) helemaal is volgepland met verplichtte dingen. ook vond ik wel eens beetje sfeertje hangen van 'kijk eens, wat ik allemaal mag van thuis'. gewoon qua kleding en make up en dat soort dingen. het kwam bij mij over als ik ben wel refo, maar wil het toch niet zo erg zijn. maar dat ligt natuurlijk ook aan de groep, en de leeftijd denk ik. ook moest je jezelf best wel 'bewijzen', en ik vind dat niet zo fijn, mensen kunnen mij accepteren zoals ik ben, en probeer wel leuk contact te maken. maar het gaat mij te ver als ik vanalles aan moet doen om er bij te horen. maar goed is mijn mening.

iedereen die dit jaar gaat, een fijne kampweek toegewenst.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Berichtdoor vpk » 16 jun 2007 19:37

[quote]On-Topic: misschien ga ik wel weer een kamp leiden[quote][/quote]

Hoe kom je daarbij? Het lijkt mij namelijk ook wel wat. Is daar een site voor ofzo? heb gezocht via google maar kon t nog nie vinden..

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Berichtdoor vpk » 16 jun 2007 19:43

:oops: dat quoten gaat me nog steeds niet best af, hoe krijg ik dat nou fatsoenlijk voor elkaar?? :oops:

Gebruikersavatar
Leej
Mineur
Mineur
Berichten: 178
Lid geworden op: 26 mar 2007 18:45
Locatie: Erhuns in de polder, onderlangs de diek

Berichtdoor Leej » 16 jun 2007 19:54

Ik heb vorig jaar een kinderkamp geleid. Is geweldig leuk(en vermoeiend)!! Als je een kinderkamp van de JBGG wilt gaan leiden ben je voor dit jaar te laat. Maar er staat meestal begin december een oproep in de Daniel voor stafleden van kinderkampen. Wél vroeg reageren dan, want er zijn er best veel die zich opgeven. Voor andere kampen moet je ouder zijn dan 20, er staan vaak oproepen voor in de Daniel. Dus as je dat blad in de gaten houdt kom je er wel!!
Zoals een bloem de zon nodig heeft om bloem te worden, zo heeft een mens de liefde nodig om mens te worden

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 16 jun 2007 22:13

vpk schreef::oops: dat quoten gaat me nog steeds niet best af, hoe krijg ik dat nou fatsoenlijk voor elkaar?? :oops:

BBCode aanvinken in je profiel.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 48 gasten