Riska schreef:Optimatus schreef:Caligula schreef:Pastafarian schreef:
Wat is hier erg aan dan? Zolang ze er niemand mee lastig vallen moeten ze het helemaal zelf weten, en voor zover ik weet zijn het vooral volwassen vrouwen van een oudere generatie die deze kleding dragen.
Dat is jouw kennis nogal beperkt, daar steeds meer jonge vrouwen gezichtsbedekkende kledij zijn gaan dragen.
Wat er erg aan is? Het is zeer onprettig als je iemands gezicht niet kunt zien, maar slechts de ogen.
Dat is dan jouw probleem. Omdat jij iets vervelend vindt, moeten anderen hun kledinglijn aanpassen? Wat een onzin. Als ik jouw kleding walgelijk vind, doe je dat toch ook niet?
Nou... dat ben ik niet helemaal met je eens. Als je alleen maar ogen ziet, vind ik dat een onveilig gevoel geven. Ik kan daar niks aan doen. Netzogoed als ik bv. ook een integraalhelm verschrikkelijk vind. Ik vind het fijn als ik het gezicht kan zien. Want op zich doet lichaamstaal ook al heel veel.
Wat is daar dan onveilig aan,, je weet toch dat er moslim vrouwen onder zitten..in Saoedi arabie dragen zowat alle vrouwen dat..en daarbij hebben ze gewoon goede banen zoals dokter, gynacoloog
een Burqa zie je hier eigenlijk nooit..dat is gewoon klederdracht van Afghanistan..je ziet vaker een niqaab..dat is een sluier voor het gezicht..met alleen een spleetje bij het oog..dit zie je nog wel eens