Suggesties

Op- en aanmerkingen over (onderdelen van) RefoWeb kun je hier plaatsen.

Moderators: henkie, Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 11 apr 2007 20:54

Prima toch :wink:

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 12 apr 2007 14:27

Ik ben ook lid van een ander forum wat je ook kan sponsoren. In ruil daarvoor krijg je ipv de rang die hier onder je nickname staat een afbeelding welke duidelijk maakt dat je sponsor bent. Misschien een ideetje. Wink
Auf Wiedersehen!

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 12 apr 2007 15:21

6. Wie betaalt Refoweb?
Antw. De kosten voor Refoweb worden betaald uit particuliere giften en advertentie-inkomsten.

7. Wat is julle rekeningnummer?
Antw. Girorekening: 6086975 t.n.v. refoweb.nl, van Wassenaersheuvel 121, 6862XZ, Oosterbeek.
Matthëus 6:1
Hebt acht, dat gij uw aalmoes niet doet voor de mensen, om van hen gezien te worden; anders zo hebt gij geen loon bij uw Vader, Die in de hemelen is.
2
Wanneer gij dan aalmoes doet, zo laat voor u niet trompetten, gelijk de geveinsden in de synagogen en op de straten doen, opdat zij van de mensen geeerd mogen worden. Voorwaar zeg Ik u: Zij hebben hun loon weg.
3
Maar als gij aalmoes doet, zo laat uw linker hand niet weten, wat uw rechter doet;
4
Opdat uw aalmoes in het verborgen zij; en uw Vader, Die in het verborgen ziet, Die zal het u in het openbaar vergelden.

:wink: :wink: :wink:
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

T. Lindeman
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor T. Lindeman » 12 apr 2007 15:28

Wullimpie schreef:6. Wie betaalt Refoweb?
Antw. De kosten voor Refoweb worden betaald uit particuliere giften en advertentie-inkomsten.

Antw. Girorekening: 6086975 t.n.v. refoweb.nl, van Wassenaersheuvel 121, 6862XZ, Oosterbeek.

Dat werkt dus blijkbaar erg goed.
Auf Wiedersehen!

Wullimpie
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 12 apr 2007 15:39

Schijnbaar niet, maar iedereen leest het nu hier, dus het geld zal nu wel in bakken binnenstromen. :wink:

Ik ben natuurlijk geen refoweb baas, maar om nu een soort betalende refoweb elite te gaan vormen. :| :?

Dan blijft over dat je iedereen laat betalen, maar ik denk dat je dan een ongeloofelijke drempel gaat opwerpen, dat is nu juist het moeilijke lijkt me,
hoe houdt je het aantrekkelijk voor iedereen, maar zorg je ook voor gezonde bankrekening.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!

rafaell

Berichtdoor rafaell » 12 apr 2007 15:47

henkie schreef:Een nieuwe poll zit zeker in het vat maar dan zal het waarschijnlijk voor heel Refoweb gelden. Dus op de homepage en niet alleen het forum.

Misschien zijn 2 polls een optie, dan kun je misschien een onderscheid zien tussen bezoekers van de homepage en geregistreerden op het forum.

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 12 apr 2007 15:49

Wullimpie schreef:6. Wie betaalt Refoweb?

En wat kost refoweb? Hoeveel geld hebben jullie nodig, zegmaar? En waarvoor wordt het geld gebruikt?

(ik snap idd niet goed waarvoor al dat geld nodig is, ik wist niet dat het zo duur was om een site te onderhouden :shock: )

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 12 apr 2007 16:33

Websites staan op een computer (server) ergens in het internet. Die server moet je huren. Dat is een deel van de kosten. Verder moet je dan betalen voor elk bitje wat van de server naar de bezoekers wordt gestuurt. Hoe meer bezoekers hoe meer dataverkeer (bitjes) en dus hoe meer huur je moet gaan betalen.

Vergelijk het met je eigen internetverbinding. Daarvoor betaal je een bepaald bedrag per maand. Als je sneller wilt internetten moet je meer betalen. Sneller is vergelijkbaar met meer dataverkeer.

Dit is dus een deel van de kosten voor het in de lucht hebben van een website.

SimonT
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor SimonT » 12 apr 2007 17:05

begrijp ik dan dus goed dat als er meer leden komen en er meer gebruik van RW word gemaakt het ook duurder word?
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 12 apr 2007 17:26

Als je die redenering volgt dan lijkt dat wel te kloppen inderdaad. Aan de andere kant wordt het dan voor adverteerders ook interessanter om te adverteren en kunnen er dus ook meer inkomsten komen.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 12 apr 2007 19:29

SimonT schreef:begrijp ik dan dus goed dat als er meer leden komen en er meer gebruik van RW word gemaakt het ook duurder word?

Ja, volgens mij wel, want hoe meer dataverkeer, hoe hoger de kosten. En die zijn niet gering! :roll:
Afbeelding

TKF
Moderator

Berichtdoor TKF » 24 apr 2007 16:13

Check! Voer 'refo' in bij Google, en klik dan op 'ik doe een gok'. 8)
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 24 apr 2007 16:17

Die is wel verdaaid leuk ja :lol:

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 apr 2007 16:30

:muhahaha: :schaterlach:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 24 apr 2007 18:11

Daphne schreef:
SimonT schreef:begrijp ik dan dus goed dat als er meer leden komen en er meer gebruik van RW word gemaakt het ook duurder word?

Ja, volgens mij wel, want hoe meer dataverkeer, hoe hoger de kosten. En die zijn niet gering! :roll:

Hoeveel is dat dan?

Terug naar “RefoWeb”