zooo... vanaf vandaag weer ff de puntjes op de I. Echt strak en streng voor mezelf... 't schiet namelijk echt niet meer hard op en ik wil heel graag nog wat kilootjes kwijt...
Hoe gaat het met de rest?
Moderator: Moderafo's
windekind schreef:Nee, vind ik niet raar! 't Is heel intrigerend dat je zoveel kunt bereiken met minder eten. Geeft je een gevoel van sterk-zijn en 'ik heb veel wilskracht'.. en dat is verslavend. Toch?Acire schreef:Pfff, ik ga dit topic niet meer lezen.... Daar krijg ik bijna lijn-neigingen van, terwijl dat helemaal niet nodig is...![]()
Op een of andere manier geeft lijnen me een kick... is dat raar?
Jannoek schreef:zooo... vanaf vandaag weer ff de puntjes op de I. Echt strak en streng voor mezelf... 't schiet namelijk echt niet meer hard op en ik wil heel graag nog wat kilootjes kwijt...
Hoe gaat het met de rest?
*Annette* schreef:Dippie schreef: Hier gaat alles nog naar wens, dus okeej!!!![]()
Vandaag is er precies 8 kilo af!!!!![]()
![]()
Kheb mezelf een beetje beloond met Lenzen, dus die ga ik vanmiddag denk maar ff ophalen![]()
![]()
En jah....kvoel me er goed bij, nog steeds, dus khou nog wel ff vol![]()
Op naar de 10 kilo
Hoe krijg je het voor elkaar Dippie!! Vertel...... ik wil dr ong. 10 kg af hebben voor de zomer echt begint....... maarre als het zo blijft door gaan dan is het er voor de kerst nog niet af
essieee schreef:*komt zich ook weer melden*
FF kort; ik ben zo'n maand of 5 nu gestopt met roken, goed van aangekomen,nieuwe medicijnen enorm stil gestaan en nu weer sinds enkele weken goed de slag te pakken!
Ik zit lekker rond de -30.
Gisteren weer -4 op de weegschaal!
*heeft enorm bewondering voor THE GIRLS*
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten