Dippie schreef:Optimatus schreef:Ik vind al die afslankhypes zo verschrikkelijk onzinnig. Het lijkt wel mode. Iedereen laat zich maar van alles aanpraten.
Maar het werkt dus wel
Wat is werken?

Gewoon je levensstijl/eetpatroon aanpassen werkt toch echt het beste. Ken ook mensen die na SBhype gewoon weer aankwamen. Ook niet zo gek, je eet niet je hele leven crackers ofzo...! Of één glas optimel 's middags.
En MissF hoe ik op gewicht blijf: is gewoon 3 maaltijden en 3 tussendoortjes. Niet hele dag dooreten, maar bepaalde momenten, verder eet ik nooit echt calorierijke koekjes en snoepjes, maar hou ik het bij fruit en minder vette koekjes.
Verder snap ik ook niet hoe ik zo goed op gewicht blijf, want ik ben een enorm goede eter geworden qua avondeten en eet vijf boterhammen en een cracker op een dag. Maar het scheelt denk ik dat het goede vetten zijn, en mijn lijf ook niet zo veel reservers heeft, dus alles gelijk verbruikt....! Maar ik had nooit kunnen denken dat ik nog zoveel kon eten. En gewoon 57/58 kilo bleef wegen.
Maar denk dat je gewoon moet accepteren dat je niet alles eten kan. Ik zou dat denk ik ook niet kunnen. Ik eet ook zo zelden gebak(gewoon omdat ik het niet lekker vind en er misselijk van wordt) en ook niet ijs ofzo, gewoon omdat ik dan wel dik zou worden. Dat is het denk ik dus ook, het verschilt WAT je eet....! Maaar goedd, ik weet niet wat je eet...! Sterkte iig, want leuk is anders....