Moderator: Moderafo's
australiafreak schreef:Heb vandaag mn skipak gekocht. Hij is leuk geworden!!! Heej doe je daar eigenlijk je gewone kleren onderaan?
phox schreef:australiafreak schreef:Heb vandaag mn skipak gekocht. Hij is leuk geworden!!! Heej doe je daar eigenlijk je gewone kleren onderaan?
Tja, volgens mij moet ik dat ook nog steeds een keer gaan doen. Heb het me al een paar keer voorgenomen, maar komt er telkens niet zo van
australiafreak schreef:Heb vandaag mn skipak gekocht. Hij is leuk geworden!!! Heej doe je daar eigenlijk je gewone kleren onderaan?
Gerdien B. schreef:australiafreak schreef:Heb vandaag mn skipak gekocht. Hij is leuk geworden!!! Heej doe je daar eigenlijk je gewone kleren onderaan?
foto!!!!!
gewoon die shirts die ik je gegeven hebt er onder aan doen meer hoeft niet. Of het moet erg koud zijn dan kan je ook een broekje ofzo er onder aan doen
Napoleon schreef:ik doe ook gewoon mijn skibroek aan met mijn skijas, en daaronder een pully, als het warm is doe ik zelfs mijn jas niet aan maar een trui. een legging ofzo doe ik er nooit onder aan
Napoleon schreef:Aussie was zwaar gaaf, veel gezien, heel veel gereden, en veel foto's gemaakt, die ik in het weekend uit ga zoeken. verder was het behoorlijk warm (vaak tussen de 40 en 43 graden), droog en dor, behalve de laatste twee dagen toen het flink regende. en nu zit ik met een jetlag, die ik zo uit ga proberen te slapen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten