Niet bij alle contactsites is het de bedoeling om je precieze gewicht ofzo in te vullen hoor! Het aangeven van het soort postuur dat je hebt kan ook bijvoorbeeld. Probeer ietsje minder stereotyp te denken wat dat betreft.
Wel is het zo dat als een profiel uitgebreider is ingevuld...en n foto erbij staat, je meer reactie kunt verwachten. Maar dat lijkt me logisch. In real life zie je iemand toch ook gewoon!
Bovendien: een relatie opbouwen via internet lukt niet, dus dat moet je ook niet willen. Ik ken echt niemand die afspreekt direct via een contactsite en er dan achterkomt dat diegene 20 kilo meer weegt dan aangegeven. N contactsite is een 'veilige' manier om daarbinnen te chatten en te mailen met mensen die je anders minder snel ontmoet zou hebben.
Mocht het toevallig 'klikken', dan kun je het uitbreiden naar msn, bellen en dat soort dingen. Dus je spreekt echt niet meteen af hoor! Of je moet heeeeeel kansloos zijn
Zie het gewoon als een aanvulling; een manier om relatief eenvoudig met anderen in contact te komen. En wat al eerder opgemerkt is: soms weet je dat het nooit wat kan worden in relatie-zin, maar kun je wel superleuke en boeiende gesprekken voeren. In die zin vind ik het ook wel verrijkend!