Kaw schreef:
Maar die zijn relatief en cultuurbepaald.
Ja, en? Wat is je punt?
Moderator: Moderafo's
Kaw schreef:
Nou, iets fout vinden omdat de huidige maatschappij dit nu eenmaal ongebruikelijk vind...
Dan zouden we niet eens meer Christenen zijn.
Sabra schreef:Kaw schreef:
Nou, iets fout vinden omdat de huidige maatschappij dit nu eenmaal ongebruikelijk vind...
Dan zouden we niet eens meer Christenen zijn.
Ik weet niet of de maatschappij dit ongebruikelijk of fout vindt, ik vind het tegen de fatsoensnormen ingaan als mannen gekleed gaan in jurken of rokken, een gevulde bh dragen en aan een vermogen make-up dragen. Ik vind dat smerig om te zien, maar of de maatschappij dat ook vindt, dat weet ik niet. De Gay-Parade trok anders toch ruim 300.000 toeschouwers.
Bovendien christen ben je niet alleen door een bepaalde uitingsvorm of verschijning, dus fysiek, maar bovenal mentaal. En dat kunnen mensen moeilijk weghalen.
peterskirt schreef:
Sabra Ik geloof dat jij niet kan lezen lees mijn verhaal eens goed ik ben
geen verklede vent draag geen pruik geen gevulde BH geen make-up en ben geen travestie of transsexueel of home ik ben een hetro man.
Lalage schreef:Mag ik dan vragen waarom je dit hier post? Wat is je doel?
peterskirt schreef:ik wil even toch reageren op HIJWEL hij vraag aan mijn waarom ik toch een rok of jurk draag als het toch niet geacepteert word ik wil gewoon dat mannen ookalles moeten kunnen dragen wat vrouwen ook mogen dragen.
Inderdaad in het begin als je een man in een rok of jurk ziet is het vreemd
klopt dat was vroeger ook zo toen vrouwen lange broeken gingen dragen maar dat is nu heel gewoon .
Kijk nu eens naar het straatbeeld de meeste vrouwen dragen geen jurk of rok meer , de ouwdere vrouwen wel kijk dan alleen naar de vrouwen tussen
25/55 de meeste hebben een lange broek aan kijkmaar in de stad echt waar.
Je zei ook dat dat extreem gekleed fout is waar ben jij mee bezig iedereen is wie hij is ik draag graag een rok en jij bent volgens mijn een grijze muis
die als doet wat men zegt loop in het gareel anders deug je niet .
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten