Moderator: Moderafo's
rosalie83 schreef:Muggeziften is het laatste wat ik wil doen. Ik heb er echt een hekel aan als mensen heel erg wettisch leven en daarbij allerlei uiterlijke dingen belangrijk vinden. Maar dit vind ik echt een ander verhaal. Het is gewoon bij de wet verboden, dus hoor je het niet te doen. Je steelt geen auto's of fietsen, dus ook geen films, nummers of games. Het is ook hartstikke schadelijk voor artiesten/makers! Weet je wat voor inkomstenderving zij hebben? Daarbij kan het leiden tot grote illegale praktijken, daarvan zijn voorbeelden!
MrSokkie schreef:Zoals ik al zei: het downloaden van dat soort dingen is volgens de nederlandse wet op dit moment nog gewoon legaal.
MrSokkie schreef:rosalie83 schreef:Muggeziften is het laatste wat ik wil doen. Ik heb er echt een hekel aan als mensen heel erg wettisch leven en daarbij allerlei uiterlijke dingen belangrijk vinden. Maar dit vind ik echt een ander verhaal. Het is gewoon bij de wet verboden, dus hoor je het niet te doen. Je steelt geen auto's of fietsen, dus ook geen films, nummers of games. Het is ook hartstikke schadelijk voor artiesten/makers! Weet je wat voor inkomstenderving zij hebben? Daarbij kan het leiden tot grote illegale praktijken, daarvan zijn voorbeelden!
Zoals ik al zei: het downloaden van dat soort dingen is volgens de nederlandse wet op dit moment nog gewoon legaal. Het feit blijft dat je het misschien niet zou moeten willen. Niet alleen vanwege de inkomstenderving van de artiesten. Je raakt ook ontzettend verwend als je alles wat je wil met een druk op de knop kunt binnenhalen. En dat leidt eerder naar ontevredenheid dan naar geluk.
Cisca schreef:MrSokkie schreef:Zoals ik al zei: het downloaden van dat soort dingen is volgens de nederlandse wet op dit moment nog gewoon legaal.
Dan klopt de topictitel eigenlijk niet![]()
Zelf koop ik alleen dvd's als ze maar een paar euro kosten, wel krijg ik af en toe een gebrande dvd van een nieuwe film, er wordt echter niets verhandelt, want 'k hoef niet eens de prijs van de lege dvd te betalen.
Het branden van cd's gebeurd ook wel om juist die te gebruiken, en de gekochte cd onbeschadigd te houden, volgens mij wordt er ook ergens vermeld dat het voor dat gebruik ook geen enkele bezwaar is.
Cisca schreef:Zolang de makers nog een limo met chauffer hebben, zullen die dat niet echt missen denk ik
Cisca schreef:en nee nieuwe films kopen zit er niet in, dan zouden we eerst een regering moeten hebben die zich wat socialer op gaat stellen, en de uitkeringen minimaal weer gaan koppelen aan de lonen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten