20-21 okt **** REFOWEB LAN-Party HERFST 2006 ****

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Tarwetijger
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Tarwetijger » 23 okt 2006 18:51

Ook jij kan ze krijgen :mrgreen:

Ik heb net op refomeppers (forum) een topic geopend met de vraag of ze op de site bij image gallery moeten zetten. Mijn foto's zijn gigantisch groot dus als ik ze ga uploaden moet ik ze aardig verkleinen. Mailen kan ook maar dan ben ik ze waarschijnlijk naar iedereen aan het zenden dus is het image gallery gewoon het makkelijks of iemand moet een beter idee hebben om die foto's op te zetten....??? :?: :lol:
Afbeelding

[RM] Pietje.rulez
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor [RM] Pietje.rulez » 23 okt 2006 20:27

Tarwetijger schreef:Ook jij kan ze krijgen :mrgreen:

Ik heb net op refomeppers (forum) een topic geopend met de vraag of ze op de site bij image gallery moeten zetten. Mijn foto's zijn gigantisch groot dus als ik ze ga uploaden moet ik ze aardig verkleinen. Mailen kan ook maar dan ben ik ze waarschijnlijk naar iedereen aan het zenden dus is het image gallery gewoon het makkelijks of iemand moet een beter idee hebben om die foto's op te zetten....??? :?: :lol:

Ben ik nu ook mee bezig. 8)

[RM] Pietje.rulez
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Foto's RefoMeppers

Berichtdoor [RM] Pietje.rulez » 24 okt 2006 15:38

De foto's van de lan- party van RefoMeppers, afgelopen weekend... vrijdag en zaterdag, 20 en 21 oktober te Hoevelaken.

Hier te bekijken.

whitefox
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor whitefox » 24 okt 2006 21:42

Eej lan was echt een toppertje!!
Alles was goed geregeld. Gezellig maar ook beetje vermoeiend ;) Grappig dat de foto's ook al online staan. BTW ik sta er niet vaak op terwijl ik nog mn best had gedaan toen team D tegen RM moest. beetje jammer :wink:
Tot de volgende lan!!
GrtZz wittevos

J@Sp3R

Berichtdoor J@Sp3R » 25 okt 2006 10:06

Echt relax Pietje.Rulez en Tarwetijger hoop leuke foto's... Pietje de gebruikelijke ondertiteling erbij :P :P :P

Tarwetijger
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Tarwetijger » 26 okt 2006 21:43

J@Sp3R schreef:Echt relax Pietje.Rulez en Tarwetijger hoop leuke foto's... Pietje de gebruikelijke ondertiteling erbij :P :P :P

Ik heb er geen ondertitels aangegeven.... :mrgreen: Lan 1 , Lan 2 enz enz hehe :mrgreen:

Op naar de volgende LAN :mrgreen:
Afbeelding

whitefox
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor whitefox » 27 okt 2006 16:21

eej mensen ik zit te twijfelen welke headset ik wil. Kunnen jullie mij misschien helpen om een keuze te maken?
Hieronder een paar links:

http://www.perfectsystems.nl/info.asp?i ... dset---USB

http://www.muizenshop.nl/p/speedlink-me ... -usb/3007/

http://www.perfectsystems.nl/info.asp?i ... dset---USB

Het zijn dure headsets ik weet het, maar ik wil wel een goeie. Ik weet niet of jullie betrouwbare reviews zijn maar we kunnen het proberen ;)
Hoor van jullie

Terug naar “Archief”