klavertje schreef:Ik denk dat je zelf wel die negatieve reacties kunt bekijken. (ik denk dat ze wel voor zich spreken).
Als je geen voorbeelden aandraagd weet ik niet wat je bedoeld, en kan ik er verder niet op in gaan, jammer.
Moderator: Moderafo's
Ik herken dat niet, is het misschien bij bepaalde kerkgenootschappen zo dat men het net iets beter weet dan een ander?klavertje schreef:Ik heb vaak het gevoel dat mensen heel snel weten van "ohja.. daar in dat kerkverband handelen ze zus of zo.." "of daar in dat kerkverband mag je dat niet, dat is echt erg joh" "of... daar, in dat kerkverband mogen ze dit, erg he?"
klavertje schreef:MARINA: Het lijkt me niet zinvol om dat allemaal te herhalen hier. Bekijk de reacties zelf maar eens.. staat er best wel duidelijk in!!
klavertje schreef:Soms waren de reacties wel erg veroordelend of misprijzend, maar ja dat zal wel horen als je over de GGIN praat. Tja..
Marina87: je geeft aan dat je dit stuk geplaatst hebt om over de inhoud van dit artikel te praten. Waarom?? Sprak dit stuk je zo aan, dat je het wilde delen met heel Refoweb? (ik denk dat je vantevoren wel na had kunnen gaan dat er zulke reacties op zouden komen. Vaak genoeg wordt de GGIN in een kwaad daglicht gesteld, dat kan je zeker verwachten op zo'n oproep.)
Gerdien B. schreef:Zo stond er ook een stuk in het Reformatorisch dagblad 2 weken geleden, uit de Wachter Sions over Hyves....
sorry.. ik kan hun denken over refoweb en hyves echt niet volgen! zoals zij redeneren is echt letterlijk niets meer goed.
Hier wordt oeverloos gezwamd over de meest heilige en tere onderwerpen, in een context die veronderstelt dat iedere relevante mening uitgesproken en gedeeld moet kunnen worden zolang het maar netjes gebeurt, die in de praktijk gelijkwaardigheid van alle meningen en alle deelnemers veronderstelt, en waar vrijwel geen leiding wordt gegeven. Dat alles speelt zich af in een grotendeels anonieme omgeving. Is dit nu werkelijk verantwoord te noemen?
Misschien is het ook verstandig er van uit te gaan dat kinderen niet alles vertellen aan hun ouders, dat zou wel erg naïef zijn om te denken.cire schreef:Hoewel ik me kan voorstellen dat ouders liever niet hebben dat (jonge) kinderen met elke mening in aanraking komen, hoort het toch bij het opgroeien dat dat langzamerhand wel kan... Toch?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 24 gasten