Homofilie 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 10 okt 2006 11:36

leclerc schreef:
En dat vind ik niet bepaald integer. Sterker nog: ik vind het meer je frustraties uiten. Daar is niks mis mee. dat kan opluchten, maar zeg dan dat je gefrustreerd bent en scherm niet met wannabe integriteit.

Au, daar is de webpsycholoog. Nee Leclerc, weinig frustraties en al zeker niet over mijn geaardheid. Als dat zo was, was ik al veel eerder afgehaakt, na alles wat hier over me heen kwam.

Waar heb ik gezegd dat je gefrustreerd bent over je geaardheid?
Volgens mij zit het feit dat mensen op dit forum er niet in grote getale postief op reageren jou erg hoog. En ja. dat noem ik frustratie.

En als jij meent de kwaliteiten van homo's te moeten verdedigen doro ze op te blazen en de negatieve kanten van sommige hetero's ook. Ja dan ben je constructief bezig!
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 okt 2006 11:44

leclerc schreef:
leclerc schreef:
En dat vind ik niet bepaald integer. Sterker nog: ik vind het meer je frustraties uiten. Daar is niks mis mee. dat kan opluchten, maar zeg dan dat je gefrustreerd bent en scherm niet met wannabe integriteit.

Au, daar is de webpsycholoog. Nee Leclerc, weinig frustraties en al zeker niet over mijn geaardheid. Als dat zo was, was ik al veel eerder afgehaakt, na alles wat hier over me heen kwam.

Waar heb ik gezegd dat je gefrustreerd bent over je geaardheid?
Volgens mij zit het feit dat mensen op dit forum er niet in grote getale postief op reageren jou erg hoog. En ja. dat noem ik frustratie.

En als jij meent de kwaliteiten van homo's te moeten verdedigen doro ze op te blazen en de negatieve kanten van sommige hetero's ook. Ja dan ben je constructief bezig!

Misschien moet je even vanaf pagina 88 gaan lezen. Dan kom je erachter dat niet alleen Denkertje21 het heeft over de positieve eigenschappen die veel homo's wel hebben en veel heteromannen niet. Misschien kan je dan ook ophouden met Denkertje21 hierop aan te vallen en er allerlei dingen bij te halen die nergens over gaan (zijn vermeende frustatie e.d.).

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 10 okt 2006 11:48

Ik heb alles gelezen en bijgehouden en ik zie niet in waarom ik van mening moet veranderen.

Misschien moest jij maar eens vanf pagina 1 en het vorige homo-topic alles eens gaan lezen en dan kom je een keur van frustratie over het onbegrip voor den homoseksueel tegen :wink:
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 10 okt 2006 11:57

leclerc schreef:.

Misschien moest jij maar eens vanaf pagina 1 en het vorige homo-topic alles eens gaan lezen en dan kom je een keur van frustratie over het onbegrip voor den homoseksueel tegen :wink:

Verkeerde interpretatie. Is zeker geen frustratie, maar veel meer een constatering. Mijn geluk hangt niet af van de goed- of afkeuring van homoseksualiteit door anderen.

Als je echt goed gelezen hebt, heb je gemerkt dat ik met heel veel geduld heb geprobeerd om begrip te kweken voor christenhomo's in het algemeen. Er vliegen er anmelijk nog wel heel veel de kerk uit omdat ze niet begrepen worden, afgewezen en veroordeeld worden e.d.

Een betere leesvaardigheid had je ook laten zien dat het hier barst van de vooroordelen. En dat raakt homo's in den dop. Dáár kom ik voor op omdat ik ze voor de wereld niet over heb...

En als je dan echt zo goed gelezen had, had je ook kunnen zien dat ik heel prettig huis, in mijn eigen bondsgemeente en daar zeer veelvuldig de liefde van God én van de gemeente ervaar!

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 10 okt 2006 12:05

Dat heb ik allemaal gelezen.
En ik vind het heel erg fijn voor je dat je jezelf op je plek weet in je eigen kerk en dat er zelfs voor je gebeden word. (jaja, ik heb echt goed gelezen)
Maar als jij nu eens goed leest dan zou je kunnen lezen dat m.i. jou moeite (of wel frustrate) bestaat uit de manier waarop Homo's hier (op dit forum) en in het algemene christelijke wereldje word ontvangen of liever gezegd: niet ontvangen.

ik hen niets meer en niets minder gezegd en het feit dat jij al bij het woord frustratie op de kast vliegt geeft in ieder geval te denken.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 okt 2006 12:15

leclerc schreef:Dat heb ik allemaal gelezen.
En ik vind het heel erg fijn voor je dat je jezelf op je plek weet in je eigen kerk en dat er zelfs voor je gebeden word. (jaja, ik heb echt goed gelezen)
Maar als jij nu eens goed leest dan zou je kunnen lezen dat m.i. jou moeite (of wel frustrate) bestaat uit de manier waarop Homo's hier (op dit forum) en in het algemene christelijke wereldje word ontvangen of liever gezegd: niet ontvangen.

ik hen niets meer en niets minder gezegd en het feit dat jij al bij het woord frustratie op de kast vliegt geeft in ieder geval te denken.

Waarschijnlijk komt het door de manier waarop je de dingen zegt, want ik raak hier ook nogal geirriteerd van en ik ben een hetero-vrouw.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 10 okt 2006 12:17

Als er iets mis gaat in de communicatie ligt dat óf aan de boodschapper óf aan de ontvanger.

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 okt 2006 12:17

leclerc schreef:Als er iets mis gaat in de communicatie ligt dat óf aan de boodschapper óf aan de ontvanger.

Wauw. En dus?

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 10 okt 2006 12:18

Doe er je voordeel mee zou ik zeggen

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 okt 2006 12:18

leclerc schreef:Doe er je voordeel mee zou ik zeggen

Tsja, of jij hè.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 10 okt 2006 12:19

Ik ben dan ook niet geïrriteerd :wink:

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 okt 2006 12:20

leclerc schreef:Ik ben dan ook niet geïrriteerd :wink:

Zeg ik dat dan? Jij bent de boodschapper van iets waarvan ik geirriteerd raak. Zoals je zelf zegt kan dat liggen aan de boodschapper (jij) of de ontvanger (ik).

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 10 okt 2006 12:21

Voor ieder die zich aan mij irriteert op dit moment: Mea Culpa
(ben in een ietwat stangerige bui en dan zijn de Rosalietjes onder ons een wat makkelijk slachtoffer)

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 10 okt 2006 12:23

rosalie83 schreef:
leclerc schreef:Ik ben dan ook niet geïrriteerd :wink:

Zeg ik dat dan? Jij bent de boodschapper van iets waarvan ik geirriteerd raak. Zoals je zelf zegt kan dat liggen aan de boodschapper (jij) of de ontvanger (ik).

Maar wiens probleem is dat dan?

Liarose
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Liarose » 10 okt 2006 12:28

leclerc schreef:Voor ieder die zich aan mij irriteert op dit moment: Mea Culpa
(ben in een ietwat stangerige bui en dan zijn de Rosalietjes onder ons een wat makkelijk slachtoffer)

Heel leuk :roll:
Maar dit is gewoon een hartstikke serieus topic. Dus misschien kan je er dan ook op een serieuze manier mee omgaan en ga mij of iemand anders stangen in een slow chat-topic of zo.

Terug naar “Archief”