wat moeten we met die stegenstrijdigheden? aan de eene kant kan je totaal niets aan je behoud doen maar aan de ander kant wel en zo zijn er nog meer te lezen, wat moet je daar nou mee?
groeten marcel
Moderator: Moderafo's
marcel081276 schreef:klinkt erg vaag hoor zoals jij het zegt, maar ik bedoel dus dit:
God wil dat iedereen behouden word maar aan de andere kant kiest Hij wie er behouden word en wie niet..
Jezus is gestorven voor de zonden van alle mensen, maar er zijn er maar enkele die behouden worden.. (betaalde Hij dan veel te veel?)
alle mensen zondigen tot hun dood toe, maar in de hemel mogen geen zondaars komen, eh.. wie zijn dat dan wel?
enz enz enz..
egbert schreef:Waar lees je dat? Ik lees: "want een ieder die in Hem gelooft zal behouden worden" ... Wie kiest er nou?
egbert schreef:Nogmaals, waar lees je dat? Ik lees over "schare die niemand tellen kan"....
egbert schreef:Ik val in herhalingen maar waar lees je dat? In de hemel mogen alleen maar zondaars komen... zoals mw al zei: In de hemel doen ze geen zonden meer, dat is heel iets anders
marcel081276 schreef:wat moeten we met die stegenstrijdigheden? aan de eene kant kan je totaal niets aan je behoud doen maar aan de ander kant wel en zo zijn er nog meer te lezen, wat moet je daar nou mee?
marcel081276 schreef:wat moeten we met die stegenstrijdigheden? aan de eene kant kan je totaal niets aan je behoud doen maar aan de ander kant wel en zo zijn er nog meer te lezen, wat moet je daar nou mee?
groeten marcel
marcel081276 schreef:God wil dat iedereen behouden word maar aan de andere kant kiest Hij wie er behouden word en wie niet..
Jezus is gestorven voor de zonden van alle mensen, maar er zijn er maar enkele die behouden worden.. (betaalde Hij dan veel te veel?)
alle mensen zondigen tot hun dood toe, maar in de hemel mogen geen zondaars komen, eh.. wie zijn dat dan wel?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 25 gasten