klavertje schreef:Marina87: je geeft aan dat je dit stuk geplaatst hebt om over de inhoud van dit artikel te praten. Waarom?? Sprak dit stuk je zo aan, dat je het wilde delen met heel Refoweb? (ik denk dat je vantevoren wel na had kunnen gaan dat er zulke reacties op zouden komen. Vaak genoeg wordt de GGIN in een kwaad daglicht gesteld, dat kan je zeker verwachten op zo'n oproep.)
Negatief? Kritiek met beargumentatie vind ik iets heel anders dan negatief doen. Daarbij waren er ook mensen die er soms gedeeltelijk mee eens waren. Toen iemand zich negatief uitliet over de GGiN ('stelletje egoïsten enz.) heb ik gezegd dat ik dat ik dat niet vind kunnen en dat ik daar niet in dit topic voor geopend heb. Ik wilde gewoon eens weten wat mensen van deze visie vonden.
Dat de GGiN in een kwaad daglicht wordt gesteld? Weet je hoevaak ik in de kerk hoor hoe ze van de preekstoel of op cathechisatie zich negatief/slecht uitlaten over andere kerkverbanden? Over 'in een kwaad daglicht stellen' gesproken..
Maar oké dit is verder niet het topic om daar over te discusseren.