Caroline kwam om 12 uur en om 4 uur............ maar ik ging tegen dat ik naar bed ging ff kijken of ze niet te koud lag bij het open raam, dus het kan ook zijn dat ze daar wakker van is geworden.
milan wordt snachts ook nog wakker.. hij krijgt geen nachtvoeding meer.. hij kan alleen zn speentje nooit vinden.. nu hebben we om de beurt nachtdienst.. en dan is het best te doen
om de beurt nachtdienst.......... mijn man is bij de jongens nooit wakker geworden dus dat zou niet meevallen. En ik denk dan ook: manlief moet overdag weer werken dus hij hoeft er van mij niet uit. Ik kan misschien 's middags nog even gaan liggen als het echt heel ernstig is. Nu bij die kleine meid wordt hij wel wakker want die maakt ontzettend herrie!
Danny heeft een clipje met een kort koord eraan en daar doen wij de speen aan. Hoeven we 's nachts niet meer voor hem uit bed. Er zijn ook mensen die bang zijn dat het kind verstrikt raakt in het koord en daarom dat ding niet om doen. Van Tiamo hebben ze een soort knuffelbeer aan een clip hangen met heel kort koord (let op de leuke woorden achter elkaar!) eraan, daar kan je ook de speen aan vast maken.