Beste Denkertje21. Ik heb je reactie op je post nog eens nagelezen en trek toch bepaalde conclusies:
Denkertje21 schreef:"waar liefde woont..." wat zal dat gezellig zijn bij jou in je omgeving! Weg met die vieze flikkers en vooral niet in de kerk, want je wilt toch voraal met je maten over die "lekkere wijven' kunnen blijven praten zonder dat je het idee hebt dat zo'n viezerik naar jouw kont zit te kijken! Ophangen die handel! Niet toch?
Dit was jouw reactie op deze van mij:
Markie schreef:Mensen met zulke gevoelens zijn mij goed en best, ik ken er ook verschillende, als ze het maar niet in praktijk brengen en zeker niet op iemand projecteren die er niets van moet hebben. Laat ze het maar lekker voor zich houden.
Je gaat hier dus niet een beetje, maar héél erg over de schreef.
Ik zei dus al dat ik ook homo's in mijn omgeving ken. Daar ga ik ook normaal mee om in tegenstelling tot wat jij suggereert.
Tevens suggereer je dat ik me vooral bezighoudt met gesprekken over 'die lekkere wijven'.
Hieruit maak ik een soort van aversie tegen hetero's op... Tevens kan ik je melden dat gesprekken met mijn vrienden eigenlijk vrijwel nooit over 'die lekkere wijven' gaan.
Voorts heb ik niet gezegd dat men mensen met homoseksuele gevoelens op dient te hangen.
Ik heb alleen gemeld dat Sodom en Gomorra mede om die reden verwoest zijn.
Dan schrijf je nog dit:
Denkertje21 schreef:Want het gaat ook wel over mij hé, als Markie schrijft over 'de smerigste soort!
Dit was jou reactie op deze van mij:
Markie schreef:Als ik die beelden zie van die homo's op die bootjes in de Amsterdamse grachten krijg ik al kotsneigingen!
Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar dit is wel van het smerigste soort in elk geval.
Jij bent dus ook elk jaar in de Amsterdamse grachten te vinden tijdens die homodagen?
Dat zeg je hier zelf namelijk, gezien je reactie op mijn posting.
Ik schreef namelijk ook dat niet iedere homoseksueel zo is, maar jij dus blijkbaar wel.
Dat je het niet eens bent met mijn mening is tot daar aan toe, maar ga niet allerlei laster over me zitten vertellen want daar ben ik niet echt van gediend.
Bovendien lees je maar half ook en vind je het nodig mensen uit bepaalde kerkverbanden tegen hun schenen te trappen.
Dat mag, maar ga dan zelf niet de zielige figuur uit lopen hangen hier als het andersom ook gebeurt.