Cybercurse schreef: Stelling: homosexualiteit is smerig en verwerpelijk!
Steling verworpen...

Moderator: Moderafo's
je reageert waarschijnlijk op Poesje?Pimz schreef:Sluiten heeft geen zin, dan heb je over een paar weken weer een nieuw iemand die hier een topic over opent. En als je denkt dat verder discussieren geen zin heeft, dan kom je hier toch gewoon niet meer?
Wullimpie schreef: Ja, je moet weigeren want wat jij doet gaat tegen de wil van God in.
De bijbel is duidelijk over de vorm van een huwlijkse relatie, namelijk man en vrouw.
Ik leer snel en enig cynisme komt me hier zo maar aanwaaien: Zet jij nog eens alle bijbelteksten neer, alle 7 van de 35.000 die er in de bijbel staan. Maar misschien is het goed om die bijbelteksten eens voor god 'neer te gooien' en te vragen naar Zijn bedoeling met Zijn homoseksuele schepselen...Wullimpie schreef: * denkt er over om alles bekende bijbelteksten nog maar eens neer te gooien*
Cybercurse schreef:Eigenlijk zit ik nu al weer et wachten op een nieuwe 'bom' van boeken'lezer'. Ik merk namelijk dat hij dat steeds doet. Hij gooit er een harde stelling in en floept dan weer weg...
Ach, ik wil het ook wel doen hoor
Stelling: homosexualiteit is smerig en verwerpelijk!
Markie schreef:Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar dit is wel van het smerigste soort in elk geval.
Markie schreef:Er staat zelf dat praktiserende homo's de doodstraf verdienen.
Sodom en Gommora zijn om die reden ook verwoest namelijk.
Mensen met zulke gevoelens zijn mij goed en best, ik ken er ook verschillende, als ze het maar niet in praktijk brengen en zeker niet op iemand projecteren die er niets van moet hebben. Laat ze het maar lekker voor zich houden.
Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar dit is wel van het smerigste soort in elk geval.
Markie schreef:Cybercurse schreef: Stelling: homosexualiteit is smerig en verwerpelijk!
Helemaal mee eens!
Mensen met dat soort gevoelens proberen vaak allerlei uitvluchten te zoeken en het zo te draaien dat het wel mag, maar de bijbel is er ook overduidelijk over dat het niet mag. Er staat zelf dat praktiserende homo's de doodstraf verdienen. Sodom en Gommora zijn om die reden ook verwoest namelijk.
Markie schreef:Sodom en Gommora zijn om die reden ook verwoest namelijk.
Jesaja 1
4 Wee dit ontrouwe volk, vol ongerechtigheid,
volk van zondaars, verdorven geslacht.
Zij hebben de HEER verlaten,
de Heilige van Israël versmaad,
hem de rug toegekeerd.
5 Ben je niet genoeg geslagen,
verzet je je nog altijd?
Heel je hoofd doet pijn, heel je hart is ziek.
6 Van voetzool tot kruin, niets is ongeschonden:
een en al wonden en builen en striemen,
niet verbonden, niet verzorgd, niet met olie verzacht.
7 Je land is verwoest, je steden zijn verbrand.
Vreemden stropen onder je ogen de akkers af,
vreemdelingen maken alles tot een woestenij.
8 Wat rest er nog van Sion?
Het is als een hut in een wijngaard,
een schuilkeet in een komkommerveld,
een stad in het nauw.9 Had de HEER van de hemelse machten
ons niet een laatste rest gelaten,
het zou ons zijn vergaan als Sodom en Gomorra.
10 Hoor de woorden van de HEER, leiders van Sodom,
geef gehoor aan het onderricht van onze God, volk van Gomorra.
11 Wat moet ik met al jullie offers? zegt de HEER.
Ik heb genoeg van die schapen, die vetgemeste kalveren;
het bloed van stieren, rammen en bokken wil ik niet meer.
12 En wanneer jullie voor mij verschijnen –
wie heeft je gevraagd mijn voorhoven plat te lopen?
13 Houd op met die zinloze offergaven.
Ik heb een afschuw van jullie wierook;
jullie feesten, nieuwemaan en sabbat,
ik duld ze niet naast al dat wangedrag.
Mensen met zulke gevoelens zijn mij goed en best, ik ken er ook verschillende, als ze het maar niet in praktijk brengen en zeker niet op iemand projecteren die er niets van moet hebben. Laat ze het maar lekker voor zich houden.
Markie schreef:Mensen met dat soort gevoelens proberen vaak allerlei uitvluchten te zoeken en het zo te draaien dat het wel mag, maar de bijbel is er ook overduidelijk over dat het niet mag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten