Help! We moeten een stukje maken!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
spacy
Kapitein
Kapitein
Berichten: 823
Lid geworden op: 19 jan 2005 18:23
Locatie: Assen
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 23 aug 2006 21:16

Jeronimuz schreef:
spacy schreef:gedaan bij me zusje:

blabla

bij vrienden gezien, gedaan door een van de gezinnen:

blablabla

bij familie gezien, gedaan door hun vrienden:

blablabla


Met alle respect voor je familie, vrienden, kennisen en andere bruiloftsgangers, Dit soort spelletjes krijg ik spontaan kiespijn van. Op mijn bruiloft (D.V. ;)) hoop ik niet een behandeling te krijgen alsof ik een braderie ben!

Menschen, weescht origineel! Zorg dat het niet alleen voor het bruidspaar leuk is, maar ook voor de gasten. Houdt het kort, bondig en geestig :)


hehe :P

misschien was ik voordat ik deze stukjes zag nog saaiere bruiloften gewendt ? ik vond dit iig al een stuk fijner dan die echte dooddoeners,
het moet natuurlijk wel door de juiste figuren gebracht worden.
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 24 aug 2006 10:28

Morgen trouwt mijn zus. Zij zijn niet echt van de stukjes, en wilden vooral dingen waarbij de hele zaal wel de aandacht enzo zou hebben, dus niet wat gezwam voorin, en de helft van de zaal snapt niet waar je het over hebt.
Bij mijn collegaatje hadden ze een soort stoelendans. 15 mensen op het podium, 14 stoelen. Dan krijgen deze 15 mensen opdracht bijv: zoek 4 stropdassen. Dan gaat de muziek aan, moeten deze mensen in de zaal dat zoeken. Degene die als laatste terug is heeft geen stoel en krijgt een opdracht. Die opdrachten zijn dan dingen die ze voor het bruidspaar moeten gaan doen, ontbijtje op bed morgen, huis versieren over 1 jaar enz. Degene die als laatste over is krijgt de hoofdprijs. Dat is iets als een diner, geregeld door het bruidspaar, bij het bruidspaar thuis.
Het was echt heel gaaf, de hele zaal is betroken, het duurt kort, en iedereen doet echt mee!
Dat gaan we morgen dus ook doen. Omdat we hier de hele zaal bij betrekken, wat mijn zus en zwager graag willen
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 24 aug 2006 10:47

Dit hebben wij ook keer gedaan bij bruiloft. Het is echt gillen van de lach, vooral als het allemaal gefilmd word en je het later nog keer terug bekijkt. De ware aard van de deelnemers komt boven, let maar op............
ja, dat is mijn mening dan he.....

moppie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1086
Lid geworden op: 19 sep 2002 14:03

Berichtdoor moppie » 24 aug 2006 10:57

Heb laatst een film in elkaar geflanst van oude fotoos en filmpjes van het stel.
Zo een verhaal met humor in elkaar geflanst

beamer en laptop erbij

Nou was lachen gieren en brullen

zaal lag werkelijk plat

Gebruikersavatar
Andréa B.
Sergeant
Sergeant
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2006 16:46

Berichtdoor Andréa B. » 24 aug 2006 20:14

@ Spacy, dat monniken spel is cool! :) Heb nog ergens de tekst die mn zus en zwager op de trouwerij van mn zwagers broer hebben gedaan...

*zoekt*

Het monnikenlied

Gegroet toehoorders

Wij zijn broeders en zusters van de orde van der Wulpius.
Wij willen ons eerst voorstellen:

Daniel: ABT DANUS KRIEBELANUS
Petra: PETRUS MUSICUS
Laurens: LAURENSUS TIMMERUS
Nelleke: NEELTIUS SPUITERIUS
Aart: AARTIUS BREUGELBIUS
Erika: ERIKUS PABOMUTIUS

WIJ, DE BROEDERS EN ZUSTERS VAN DE ORDE VAN DER WULPIUS MOETEN U HELAAS MEDEDELEN DAT ÉÉN VAN ONZE BROEDERS EEN AFVALLIGE IS GEWORDEN. WIJ ZIJN HIER NIET ZO BLIJ MEE, MAAR WILLEN ONZE BROEDER TOCH EEN WAARDIG AFSCHEID BIEDEN.

ALLEMAAL: EERSTE JOHANNA DE OERANG EN DE POERANG, TAAI AAP JUSSE IN POMINIUS GLORIA.
DAT WIL ZEGGEN; WIJ GROETEN U

************* (naam broer)
Wij groeten u

********* (schoonzusje
Wij groeten u

Samen vormen zij een gelukkig paar
Dat vragen wij ons af

Dan gaan we nu beginnen
Zet je dus maar schrap!

***** is heel gezellig
Des morgens

Hij kletst de oren van je kop
Niet dus

Des avonds slaapt hij heel snel
Met de klok van 2-en

******** is de perfecte schoondochter
Slijmbal

Panisch voor bacteriën
Groene beestjes

Je hebt al echte van der Wulpen-trekjes
Eigenwijs

Maar je bent een beste meid
Da’s de waarheid

Jullie gaan aan het ******pad wonen
Lekker verbouwd hé

Maar met onze hulp
Toch goed gekomen

Jullie hebben een heel mooi uitzicht
Jungle

Het is ook een heel groot huis
Poppenhuis

Gelukkig wel genoeg kamers
Voor de baby’tjes

De uitnodigingen van deze dag
Wij jubelden

Hebben jullie de enveloppen al bekeken
Valt tegen hè

Genoeg om ons te bedanken
Met bijvoorbeeld een bbq

Dat jullie deze dag nog lang zal heugen
Daar zorgen wij wel voor

ALLEMAAL: LAATSTE AMENOI DER SERENSO JUSSE UIT POMINIUS GLORIA
DAT WIL ZEGGEN; WIJ WENSEN JULLIE VEEL LIEFDE EN GEZONDHEID VOOR DE TOEKOMST!!!!!


Was op de wijs van Amenoi (ofzoiets) Mijn schoonzusje heeft 'echte' monniken pakken en maskers dus ze zagen er net echt uit! :)
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

rosekapje
Majoor
Majoor
Berichten: 1940
Lid geworden op: 24 dec 2003 15:12
Locatie: Oud-Alblas
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 24 aug 2006 20:31

Op een bruiloft van een vriendin, kreeg iedereen een papieren hartje, een pen en een knijpertje. Op het hartje werd een wens voor het bruidspaar geschreven.
Doormiddel van een lied wie in januari geboren is sta op etc. moest dus iedereen die in die maand jarig is op staan, naar het bruidspaar lopen en het hartje vastnijperen aan het bruidspaar.
Later hebben ze er een boek voor gemaakt en dat is weer een leuk aandenken.
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Gebruikersavatar
spacy
Kapitein
Kapitein
Berichten: 823
Lid geworden op: 19 jan 2005 18:23
Locatie: Assen
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 25 aug 2006 08:48

Andréa B. schreef:@ Spacy, dat monniken spel is cool! :) Heb nog ergens de tekst die mn zus en zwager op de trouwerij van mn zwagers broer hebben gedaan...

*zoekt*

Het monnikenlied
....


Was op de wijs van Amenoi (ofzoiets) Mijn schoonzusje heeft 'echte' monniken pakken en maskers dus ze zagen er net echt uit! :)


pcies, en het hoeft dus helemaal niet zoals sommigen nu denken dat alle details wat ze liever niet zouden vertellen boven tafel komen,
nee je kunt ook op een leuke en eervaolle manier over mensen vertellen, en daar tussendoor geintjes maken die wel zo overdreven of dergelijke zijn dat er gewoon niets van klopt, een beetje herkenning is voor het bruidspaar al leuk genoeg en dan blijft het ook leuk, en voor de rest van de zaal is zoiets gewoon lachwekkend.

btw vrienden weten vaak nog beter dan familie wat ze wel en niet kunnen maken, daar zijn het tenslotte je vrienden voor, ze kennen je toch ?
When I kneel before You, them I'm defying gravity

Gebruikersavatar
Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Berichten: 611
Lid geworden op: 26 feb 2004 20:29
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 25 aug 2006 09:02

Jullie mogen allemaal niet op mijn bruiloft komen :D

Nee grapje hoor, dat monnikending is wel leuk, maar niet doen als het al eens is gedaan! En dat is het :D

Gebruikersavatar
tweetietwee
Luitenant
Luitenant
Berichten: 663
Lid geworden op: 17 sep 2002 15:29

Berichtdoor tweetietwee » 25 aug 2006 11:11

spacy schreef:[
btw vrienden weten vaak nog beter dan familie wat ze wel en niet kunnen maken, daar zijn het tenslotte je vrienden voor, ze kennen je toch ?


niet altijd dus...

heb wel eens een hevig balend bruidspaar naar huis gereden....

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 28 sep 2006 12:39

tweetietwee schreef:
spacy schreef:[
btw vrienden weten vaak nog beter dan familie wat ze wel en niet kunnen maken, daar zijn het tenslotte je vrienden voor, ze kennen je toch ?


niet altijd dus...

heb wel eens een hevig balend bruidspaar naar huis gereden....

Sommige mensen kennen hun grenzen niet. Of denken het bruidspaar goed te kennen, maar dat valt wat tegen. Sneu hoor!

meissie17

Berichtdoor meissie17 » 28 sep 2006 20:16

m'n broer trouwt morgen, en we hebben een stukje láten maken...en het is súper! echt waar
gewoon wat blunders ofzo opschrijven, inleveren, en die man heeft dr heel wat van gemaakt! echt geweldig!
en nou nog afwachten wat mn broer & zn vrouw/vriendin dr van vinden &het publiek :P

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 29 sep 2006 09:53

meissie17 schreef:m'n broer trouwt morgen, en we hebben een stukje láten maken...en het is súper! echt waar
gewoon wat blunders ofzo opschrijven, inleveren, en die man heeft dr heel wat van gemaakt! echt geweldig!
en nou nog afwachten wat mn broer & zn vrouw/vriendin dr van vinden &het publiek :P

Leuk hoor!

meissie17

Berichtdoor meissie17 » 30 sep 2006 10:33

zoooow we hebben het stukje achter de rug, ging het 1 en ander mis met geluid...helaas :x
maar voor de rest hebben we veel complimentjes gehad, het was erg lachwekkend en mn broer&schoonzus vonden het ook leuk! dus dat valt allemaal weer mee :D

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 30 sep 2006 18:03

meissie17 schreef:zoooow we hebben het stukje achter de rug, ging het 1 en ander mis met geluid...helaas :x
maar voor de rest hebben we veel complimentjes gehad, het was erg lachwekkend en mn broer&schoonzus vonden het ook leuk! dus dat valt allemaal weer mee :D

Oh jammer dat er wat mis ging, maar mooi dat iedereen het leuk vond!
;)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten

cron